اخبار بازی

تغییرات ظاهری در مک بوکهای آینده

یکی از محبوب‌ترین لپتاپ‌تاپهای جهان سری MacBook ساخت شرکت اپل است.دستگاه‌هایی که از بروزترین سخت‌افزارهای موجود با وزنی سبک و عملکردی بالا بهره‌ میبرند و کارایی این وسایل بسیاری را مجذوب خود کرده اما این جذابیت مدتی است دچار افول شده و این موضوع را در فروش انواع مک بوک میتوان دید.

یکی از عمده‌ترین دلایل کاهش فروش این محصولات به نسبت گذشته عدم تغییر بنیادی در ظاهر و ویژگیهای کلی این لپ تاپهاست به طوری که در طی ۳ سال گذشته مک بوک هیچ تغییر ظاهری را تجربه نکرده است.

اما به نظر میرسد این دوره‌ی کم تحول در حال سپری شدن است و قرار است تغییرات مهمی در راه مک بوکهای آتی باشد ، بر طبق گزارشات رسید ظاهرا قرار است در نسل بعدی MacBook Pro از Touch ID به عنوان دکمه خاموش و روشن دستگاه استفاده شود و این موضوع در کنار شایعات استفاده از دکمه‌های لمسی OLED ، احتمال تغییردر شکل این لپ تاپها را بیشتر از گذشته قوت میبخشد.

بر طبق گزارشات سایت 9toMac از منبعی موثق ، مشخص شده که وجود دکمه‌های لمسی OLED  و Touch Bar که تا پیش از این به عنوان طرحهای اولیه و شایعه مطرح بودند واقعیت خواهند داشت از سوی دیگر با قرار گیری اسکنر اثر انگشت در بیشتر وسایل اپل ، مک بوکها نیز از این تکنولوژی استفاده خواهند کرد.

وجود اسکنر اثر انگشت برای محصولات اپل بیشتر از یک حفاظ امنیتی بوده و شما با وجود آن میتوانید خریدهای اینترنتی و کارهای متنوع دیگری را انجام دهید.

با این همه اپل هنوز هیچکدام از این موارد رسما تایید یا تکذیب نکرده و باید دید اعمال این موارد در مک بوکهای بعدی نظر مخاطبان را به مانند گذشته به خود جلب خواهد کرد یا خیر؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا