اخبار بازی

تصمیمات شما در ME3 بر اندرومدا تاثیر نمی‌گذارد

 

در نقش «شپرد»، یک‌بار کهکشان را نجات داده‌اید، ولی تصمیمات‌ شما بر «مس افکت: اندرومدا» اثر نخواهد گذاشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در مصاحبه با سایت «یوروگیمر»، آقای «Aaryon Flynn» به عنوان رئیس استودیو «بایوور» و «Mac Walters» کارگردان خلاق بازی، تایید کردند که مس افکت: اندرومدا هیچ اثری از تصمیم گیری شما در پایان مس افکت 3 نخواهد پذیرفت.

آقای Flynn در این مورد، چنین گفت:

 

«ما این [مس افکت: اندرومدا] را به عنوان یک داستان جدید می‌خواهیم… و این بسیار سخت است که شما درباره داستانی جدید سخن بگویید، در حالی که باید متوجه این موضوع نیز بود که سه‌گانه دیگر پایان یافته است.»

 

این مصاحبه، موارد دیگری را نیز روشن می‌کند. با این که نسخه جدید تحت تاثیر اتفاقاتی که در سه‌گانه رخ داده نخواهد بود، ولی عنصرهای آشنایی نیز در اندرومدا وجود دارد.

 

«ما به راهی نیاز داریم که مطمئن شویم، نژادهایی که شما با آن‌ها آشنایی دارید، در طول سفری که گونه‌های جدید را ملاقات خواهید کرد، همراه شما خواهند بود. به رسم مس افکت، افرادی وجود خواهند داشت که میانشان تنش است، و برخی با هم مهربان هستند.»

 

به دنبال نمایش بازی در کنفرانس «EA Play»، تایید شد که نام شخصیت اصلی اندرومدا، «رایدر» است. بازی طی نیمه اول سال بعد میلادی، برای یه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا