اخبار بازی

تصاویر جدید فیلم Assassin’s Creed با محوریت شخصیت اصلی آن

بتازگی تصاویر جدیدی از فیلم Assassin’s Creed با محوریت شخصیت اصلی این سری منتشر شده است. این تصاویر مایکل فاسبندر را در هر دو نقش Callum Lynch و Aguilar [جد اسپانیایی Callum] نشان می‌دهند.

یکی از این تصاویر که از طریق وب‌سایت The Playlist انتشار یافته‌اند، نسخه‌ی ساختگی سازندگان این فیلم از دستگاه آنیموس را نشان می‌دهد که کالوم در آن بسته شده است. دیگر تصاویر نماهایی از فاسبندر در قامت آگیلار سوار بر اسب را نشان می‌دهد که به دنبال شخصی است.

در این فیلم که توسط Justin Kurzel کارگردانی می‌شود شاهد حضور بازیگرهای شاخصی نظیر Marion Cotillard، Jeremy Irons و Brendan Gleeson هستیم. با توجه به سابقه‌ی سازندگان این فیلم و بازیگران نامدار آن، حداقل بر روی کاغذ می‌توان به موفقیت این فیلم و شکسته شدن طلسم عدم موفقیت فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی امیدوار باشیم.

فیلم Assassin’s Creed برای نمایش در تاریخ چهارشنبه 1 دی ماه [21 دسامبر] در سینماهای آمریکا و یک شنبه 12 دی ماه [1 ژانویه 2017 میلادی] در سینماهای انگلستان برنامه‌ریزی شده است.

 src=/files/%23541.jpg /></p><p dir=RTL style= src=/files/%23542.jpg /></p><p dir=RTL style= src=/files/%23543.jpg /></p><p dir=RTL style= src=/files/%23544.jpg /></p><p dir=RTL style= src=/files/%23545.jpg style=

 src=/files/%23546.jpg style=

 src=/files/%23547.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.vg247.com/2016/09/13/michael-fassbender-strikes-a-familiar-pose-in-these-assassins-creed-movie-stills/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مهرداد میرشاهی1395-06-26

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا