اخبار بازی

تریلر GTA V منتشر شد، بازگشتی به سن آندریاس

بالاخره پس از انتظاری سخت، ثانیه شمار سایت راکستار به پایان رسید و تریلر GTA V رسما منتشر شد. 

در این تریلر زیبا، مناظر و محیط های شبیه به ایالت کالیفرنیا نمایش داده شد. توربین های بادی روی کوه ها، سواحل زیبا و بزرگ، درخت های نخل در کنار خیابان ها، پارک های متعدد و حتی هواپیما به نمایش درآمدند. صحنه هایی که بدون شک برای طرفداران GTA: San Andreas غریبه نیست. در حالی که این تصاویر و صحنه ها به نمایش درمی آید، شخصیت اصلی بازی روی تریلر صحبت می کند و از دلایل خود برای آمدن به این شهر می گوید. 

"من می خواستم خودم را از کارهای گذشته ام بازنشسته کنم، برای یک بار هم که شده آدم خوبی باشم، یک مرد خانواده." 

بعد از آن او از آرزوی خود برای یک زندگی عادی و بزرگ کردن بچه هایش به عنوان یک پدر معمولی صحبت می کند، اما سپس با حالت تاسف می گوید: "ولی خُب میدونید که چجوریه!". در اینجا صحنه های آشنای GTA های قبلی به نمایش درمی آید. یورش بردن عده ای مسلح به داخل یک ساختمان، فرار از دست پلیس ها و … .

راکستار رسما تایید کرده بازی در همان دنیای معروف San Andreas اتفاق می افتد، دنیایی که از محیط های مختلفی تشکیل شده، از Los Santos گرفته تا Vine Wood که همگی از روی شهرهای ایالت کالیفرنیای آمریکا ساخته شده اند. 

به گفته راکستار، GTA V بزرگترین بازی است که این شرکت تا به حال ساخته است. بازی در کالیفرنیای زمان حال جریان دارد و همچنین تمرکز آن بر روی مسائل و کشمکش های مالی و دلاری قرار دارد. راکستار همچنین قول داد Grand Theft Auto V مسیری جدید در آزادی عمل، گیم پلی بخش ماموریت ها، داستان سرایی و همچنین بخش چند نفره آنلاین باز کند. 

در این تریلر (که در پایین قابل مشاهده است)، چند شخصیت مختلف نمایش داده می شود و جالبتر اینکه یکی از آنها شبیه به Tommy Vercetti (شخصیت GTA: Vice City) و CJ (شخصیت GTA: SA) هستند! البته چیز زیادی از آن مشخص نبود و حضور آنها فقط در حد شایعه باقی مانده است و هنوز معلوم نیست شخصیت اصلی GTA V چه کسی است. 

پلتفرم ها و تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده، اما انتظار می رود بازی تا کمتر از یک سال دیگر برای X360 و PS3 عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا