اخبار بازی

تحلیل گران: سونی باید قیمت PS Vita را کاهش دهد

 

تحلیل گر صنعت بازی های رایانه ای، آقای Billy Pidgeon، اعتقاد دارد که اگر سونی بخواهد با PS VIta موفق باشد، باید همان راهی را برود که نینتندو با 3DS رفت: کاهش قیمت.

وی در مصاحبه با NowGamer گفت: “با اینکه قدرت سخت افزار Vita بالاست، اما اگر فروش کنسول زیر 5 میلیون نسخه باشد و یا ناشر ها از آن استقبال نکنند، سونی باید همانند نینتندو در سال آینده قیمت کنسول دستی اش را کاهش دهد. کارت های حافظه ی ویتا به شکل بازدارنده ای گران قیمت هستند. باید محتویات قابل دانلود (از جمله بازی های ارزان یا رایگان) بیشتری باری ویتا در نظر گرفته شود و این بازی ها باید کیفیت بهتری نسبت به باز های رایگان و ارزان پلتفرم هایی مثل Android یا iOS داشته باشند. اگر بیشتر بازی هایی که روی اسمارت فون ها وجود داشتند، برای ویتا نیز عرضه می شدند، کمک بزرگی به ویتا صورت می گرفت.”

وی افزود:

“با اینکه فروش ویتا در حال افزایش است، اما می تواند بهتر از این هم باشد. از نظر نرم افزاری هم ویتا در حال پیشرفت است و عناوین درجه یک زیادی مثل Persona 4 Golden و  و Assassin’s Creed III: Liberation و عناوین دانلودی خوبی مانند Sound Shapes و Escape Plan برای ویتا وجود دارند. همچنین ارتباط بین سرویس PS Plus و ویتا نیز به اعتبار ویتا می افزاید.”

با این حال ویتا در چند وقت اخر کمی ضعیف عمل کرده است و سوی باید حرکتی در این زمینه انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا