اخبار بازی

تحلیلگران: فروش Titanfall 2 به طور قابل ملاحظه‌ای ناامیدکننده خواهد بود

بازی Titanfall 2، دومین بازی این سری و استودیوی Respawn Entertainment است که نسبت به نسخه‌ی قبل، بخش چند نفره‌ی بهبود یافته و بخش جدید تک نفره‌ی داستانی را دارا می‌باشد. انتظارات از این بازی بسیار بالاست اما شرکت تحقیقاتی Cowen & Company ادعا می‌کند که این بازی مطابق با انتظارات عمل نخواهد کرد.

این شرکت ادعا کرده که فروش این بازی "بسیار ناامید کننده" خواهد بود و پیش بینی فروش 5 تا 6 میلیون نسخه‌ای آن را کرده است. این رقم از پیش بینی 9 میلیونی قبلی آن کمتر است و آن‌ها اعلام کرده‌اند که این کاهش انتظار، نه به خاطر کیفیت بازی بلکه به خاطر زمان انتشار آن است.

این شرکت تحقیقاتی در این رابطه بیان کرده :" ما فکر می‌کنیم که این بازی زیر سایه‌ی دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty Infinite Warfare خواهد بود. ما بر این گمانیم که شرکت EA [ناشر این بازی] تصمیم دارد با عرضه‌ی دو بازی در سبک اکش اول شخص بازی جدید سری Call of Duty را تحت فشار قرار دهد تا رقیب خود را شکست دهد، اما این اقدام به ضرر خود EA تمام خواهد شد."

با این حال این شرکت پیش بینی فروش بازی Battlefield 1 را افزایش داده و اعلام کرده که ممکن است این بازی فروشی بین 14 تا 16.5 میلیون نسخه‌ای را تجربه کند. با این حال باید منتظر آمار فروش این دو بازی از سوی EA بمانیم تا بدانیم که آیا این تصمیم EA [انتشار دو بازی در یک سبک مشابه در بازه‌ی زمانی کم] تصمیمی درست بوده یا خیر.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا