اخبار بازی

تحلیلگران: احتمال عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 برای Nintendo Switch بسیار پائین است

درنهایت چندی پیش از بازی Red Dead Redemption 2 برای دو پلتفرم Playstation 4 و Xbox One برای عرضه در پائیز 2017 میلادی رونمایی شد که موجب ایجاد اشتیاق بسیار بالا برای طرفداران این بازی که از سال 2010 منتظر آن بودند، شد. با این حال، با در نظر گرفتن عرضه‌ی کنسول Nintendo Switch تا چند ماه دیگر، این سوال در بین علاقه مندان مطرح شده که آیا این بازی برای این کنسول نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

سوال مذکور [عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 برای Nintendo Switch در سال آینده] از مایکل پچر [Michael Pachter]، تحلیلگر Wedbush Securities نیز پرسیده شده که وی در پاسخ بیان داشته:" من می‌گویم احتمال [تحقق] این مورد بسیار کم است. من بازی دیگری را به جز – یک نسخه‌ی ساخته شده از سری GTA را برای DS که در سال 2009 عرضه شد – به خاطر نمی‌آورم و واقعاً از هدر دادن تلاششان برای پورت این بازی برای نینتندو متعجب خواهم شد. من فکر می‌کنم نینتندو از جریان اصلی ناشران بسیار دور است ، بنابراین شما بازی‌های جریان اصلی را برای کنسول‌های نینتندو تولید نمی‌کنید – نه آن‌هایی را که برای دیگر کنسول‌ها تولید می‌شوند."

پچر اعتقاد دارد با توجه به حمایت ضعیف ناشران شخص ثالث [Third-Party] از کنسول Nintendo Switch این کنسول نیز به وضعیت Wii U دچار خواهد شد. با این حال هنوز اطلاعات کمی از این کنسول در دسترس قرار دارد و این احتمال وجود دارد که شاهد حمایت خوب دیگر ناشران از آن باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا