اخبار بازی

تجربه ای همزمان از قدرت و سکوت با Silencio FP 120 PWM Performance Edition

فن های سری Silencio FP به عنوان قدرتمند ترین فن های تولید شده توسط کولرمستر، در سه مدل عرضه می شوند که بالاترین عملکرد و کارایی در میان این سه مدل در اختیار Silencio FP 120 PWM Performance Edition قرار دارد.

 

 این فن با ابعاد 120 میلی متر و سرعت چرخش در محدوده 800 تا 2400 دور در دقیقه قادر به ارائه حداکثر شدت جریان 76 فوت مکعب است. پنج پره با زاویه تند سبب ایجاد شدت جریان 76 فوت مکعب می شود و این در حالیست که نویز فن در حداکثر سرعت چرخش، عدد قابل قبول 27 دسی بل را نشان می دهد. به این صورت عبارت Silencio برای سکوت فن مفهوم خود را پیدا می کند و از سوی دیگر عبارت Performance نیز نمایان کننده شدت جریان هوا و عملکرد فن های جدید Cooler Master می باشد. فناوری LDB (مخفف Loop Dynamic Bearing) میزان لرزش و نویز در فن را به شدت کاهش می دهد و از سوی دیگر سبب افزایش طول عمر فن به رقم قابل توجه 160 هزار ساعت می شود. به این صورت طول عمر اشاره شده توسط کولرمستر برای فن های سری Silencio بیش از 18 سال خواهد بود. طراحی پره های فن به گونه ای صورت گرفته که از ورود گرد و غبار به این بخش جلوگیری به عمل می آورد و در نتیجه خانواده محصولات Silencio FP موفق به دریافت گواهینامه IP6X گردیدند.

 

 src=/files/Fan_coolermaster.jpg /></p><p dir=RTL> فناوری <span dir=LTR>PWM</span> که وضعیت کنترل هوشمندانه سرعت چرخش فن را بر عهده دارد در فن های جدید کولرمستر با عملکردی دقیق نسبت به این امر اقدام می کند تا کمترین مشکلی از نظر کنترل حرارت رخ ندهد. طراحی خاص پره ها علاوه بر تولید 25 درصد جریان هوای بیشتر نسبت به فن های متداول، جریان هوا را با تمرکز بالاتری به مرکزیت چارچوب فن منتقل می کند. توان مورد نیاز فن جدید کولرمستر فقط 1.92 وات است که توسط یک کانکتور 4 پین <span dir=LTR>PWM</span> تامین می شود. کولرمستر برای نصب فن های <span dir=LTR>Silencio FP Performance Edition</span> چهار پیچ فلزی و چهار پیچ لاستیکی ضد لغزش در نظر گرفته تا بر اساس شرایط و نیاز خود از این دو گزینه استفاده کنید.</p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=امیر پارسا1395-10-18

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا