اخبار بازی

تایید Dragon Age 2 و اولین اطلاعات از آن

سال گذشته Bioware و EA دنیای فانتزی و بزرگی به نام Dragon Age را به بازیبازان معرفی کردند که از نظر بسیاری بهترین RPG سال 2009 بود. بعد از چندین DLC و یک بسته الحاقی، Bioware قسمت دوم این نقش آفرینی بزرگ را معرفی کرد.

 Dragon Age 2 یک ادامه بسیار کامل به نظر می رسد که در آن قهرمانی جدید، قسمتی دیگر از دنیای بزرگ Dragon Age و بهبود هایی فراوان نسبت به نسخه اول انتظار شما را می کشند.

به گفته دکتر Ray Muzyka ، موسس Bioware : " ‏Dragon Age 2 علاوه بر داستانی حماسی، مبارزات و صحنه های اکشن فوق العاده ای نیز ارائه می دهد. "

البته انتظار غیر از این هم از Bioware نمی رود و بازی های این شرکت همیشه از لحاظ داستانی در سطح فوق العاده بالایی قرار داشتند، اما نکته جالب تاکید آن ها بر اکشن بازی است. در Dragon Age 2  " شما همانند یک جنرال فکر کرده و مثل یک اسپارتان می جنگید. " 

به گفته Bioware ، ‏‏‏Dragon Age 2 علاوه بر جلب رضایت و به وجود آوردن حس آشنایی طرفداران شماره اول این بازی، برای تازه واردان نیز خوشایند خواهد بود و آنها را نیز راضی خواهد کرد. شاید منظور Bioware همان سیستم معروف انتقال Save ها در Mass Effect باشد که در اینجا هم ممکن است به کار گرفته شود.

اما مهمترین تغییر بازی نسبت به شماره قبل، از پیش تعیین شده بودن شخصیت اصلی است. کاراکتر جدید بازی Hawke نام دارد. او از نژاد انسان است و شما نمی توانید نژادش را تغییر دهید. البته چون قسمتی از گذشته Hawke مشخص شده است، این بدین معنی نیست که شما نمیتوانید او را به دلخواه خود شخصی سازی کنید. شما همچنان می توانید کلاس و ظاهر او را تنظیم کنید. علاوه بر این Bioware قول داده که جنسیت شخصیت نیز قابل انتخاب است. 

اما نکته قابل توجه این است که بر خلاف شماره اول، شخصیت اصلی این بار صداگذاری کامل خواهد داشت. این به ایجاد صحنه های سینمایی بهتر در هنگام ادای دیالوگ ها کمک شایانی میکند، چرا که بعضی اوقات در شماره اول شما واقعا احساس میکردید که شخصیت شما در این قسمت باید واکنشی نشان دهد، در حالی که او مثل یک آدم احمق فقط به طرف مقابل زل می زد!

اگر شماره اول را بازی کرده باشید می دانید که بحرانی به نام Blight باعث یورش نیروهای اهریمنی به سرزمین ها شده بود، و شما به عنوان یک Grey Warden باید با آن ها مقابله می کردید. حتما به خاطر دارید که شهری به نام Lothering در شماره اول توسط نیروهای Darkspawn نابود شد. Hawke شخصی است که در این شهر زندگی می کرده و بعد از حمله Darkspawn از این شهر فرار کرده و زنده می ماند. او از Fereldan می گریزد و به سمت شمال می رود. 

 Dragon Age 2 درباره کشتن اهریمنی قدیمی یا سرکوب کردن Blightـی دیگر نیست، بلکه داستان پیرامون خود Hawke صورت می گیرد و روایت می شود. در طول زمان 10 ساله ی بازی، اعمال و انتخاب های بازیباز، سرنوشت Hawke را رقم می زند. 

بزرگترین ماموریت او افشا کردن هویت قهرمان بزرگ Kirkwall خواهد بود و این چیزی است که در طول بازی باید به دنبالش بگردید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا