اخبار بازی

تام هاردی: فیلم برداری اسپلینترسل از سال بعد آغاز می‌شود

تام هاردی، بازیگر نقش سم فیشر در اقتباس سینمایی اسپلینترسل اعلام کرد که فیلم برداری از این اثر احتمالا از سال 2016 آغاز خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

هاردی از آنجایی که خود را یک گیمر و طرفدار دنیای اسپلینترسل می‌داند، پیشنهاد یوبی‌سافت برای بازی در نقش سم فیشر را سریعا پذیرفت و اکنون به طور نزدیک با عوامل این استودیو، برای هرچه بهتر به تصویر کشیدن شخصیت فیشر در حال کار است.

رییس یوبی‌سافت موشن پیکچرز، آقای جولین بارونت خوشحالی خود از جذب سوپراستارهای هالیوود برای بازی در اقتباس‌های سینمایی از آثارشان را اینگونه بروز داد: «اقتباس‌های سینمایی آینده ما، بازیگرهای باهوشی نظیر مایکل فسبندر (که قرار است نقش شخصیت اول فیلم Assassin’s Creed را ایفا کند) و تام هاردی را به خود جذب کرده است. هاردی خود یکی از طرفداران اسپلینترسل و یک گیمر است و ما مدت‌هاست به طور نزدیک با هم در ارتباط هستیم تا شخصیت سم فیشر هرچه بهتر به تصویر کشیده شود.»

مقاله‌ای از سایت Collider مشخص کرده است که یوبی‌سافت به طور دقیق در حال برنامه‌ریزی است که چه افرادی در اقتباس‌های بعدی آن‌ها، ایفای نقش کند.

آقای بارونت در همین خصوص گفت: «معمولا در هالیوود وقتی می‌خواهید یک فیلم بزرگ تولید کنید، ابتدا به دنبال یک فیلم‌نامه یا یک استودیوی خوب می‌روید. ما این کار را نکردیم. ما گفتیم برای هر فیلم، اولین تصمیمی که باید بگیریم چیست؟ برای AC تصمیم مشخص بود؛ چه کسی باید زیر ماسک اسسین باشد. همین قضیه برای اسپلینترسل نیز صادق بود؛ چه کسی باید نقش سم فیشر را بازی کند. دل نگرانی اصلی ما این بود که بازیگری از میان بهترین‌های هالیوود انتخاب کنیم، اگر نگیم بهترین.» در پایان نیز بارونت، دیدگاه خود در خصوص فیلم را با فیلم‌های نظیر «بلید رانر» و «بتمن بگینز» مقایسه کرد.

هاردی، که نقش مامور سابق نیروی دریایی و نیروی ویژه CIA، سم فیشر را بازی می‌کند در خصوص اشتیاق خود برای کار روی این پروژه به خبرنگار The Daily Beast گفت: «فیلم‌نامه اسپلینترسل در حال حاضر توسط فرانک جان هیوز که به نظر می‌آید ایده‌های بسیار جالبی دارد، در حال نوشته شدن است و من فکر می‌کنم فیلم برداری آن سال آینده شروع خواهد شد. هر دو کار آینده من، بنا به دلایل مختلف به سخت کوشی زیادی نیاز دارد. من خیلی منتظرم تا کار شروع شود.»

اقتباس سینمایی اسپلینترسل، قرار است در تاریخ نامعلومی در سال 2017 اکران شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا