اخبار بازی

تاریخ و زمان دقیق بتای عمومی Doom مشخص شد

بتسدا اعلام کرد که بتای عمومی بازی «Doom»، از پانزدهم آوریل تا هجدهم این ماه در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. ساعت و زمان دقیق آن نیز مشخص شده است که به وقت ما، بیست و هفتم فروردین ماه (ساعت 8:30) آغازه شده و سی‌ام این ماه (ساعت 8:29) به پایان خواهد رسید. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

بازیکن‌ها قادر هستند که بتای این بازی بسیار بزرگ و محبوب را برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC دانلود کنند. در این بتا، مادهای Team Death Match و Warpath همراه با مپ‌های Heatwave و Infernal، قابل بازی خواهند بود. 

«این حالت‌ها و مپ‌ها، تنها بخش کوچکی از چیزی هستند که بازیکن‌ها به زودی آن را تجربه خواهند کرد، چرا که بازی Doom در سیزدهم ماه می عرضه خواهد شد. وقتی بازی عرضه شود، از آن به مدت یک سال پشتیبانی خواهیم کرد. در طول این سال، محتویات رایگانی را برای قسمت SnapMap (بخشی که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا مپ مورد دلخواه خود را بسازند) و بخش چندنفره بازی عرضه خواهیم کرد.»  

در کنار محتویات رایگانی که برای «Doom» عرضه خواهند شد، سه بسته الحاقی پولی برای بخش چندنفره Doom نیز وجود دارد. محتویات آن‌ها شامل مپ‌های جدید، ماژول‌های هک، موجودات اهریمنی و شیطانی قابل بازی، سلاح‌ها و دیگر موارد خواهد بود. هر کدام از این DLC یا بسته الحاقی‌ها، 14.99 دلار خواهد بود و سیزن پس بازی نیز، به قیمت 39.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت که همه‌ی این بسته الحاقی‌ها را شامل می‌شود.
محتویات اولین بسته الحاقی بازی شامل موارد زیر می‌شود:

. سه مپ جدید
. یک سلاح جدید
. یک اهریمن قابل بازی جدید
. یک ست آرمور یا زره جدید
. تجهیزاتی جدید
. ماژول‌های هک و طعنه‌های جدید
. مدل‌ها و رنگ‌هایی جدید برای شخصی سازی

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا