اخبار بازی

تاریخ نشر اطلاعات جدید از Pokemon Sun/Moon مشخص شد

خیلی از علاقه‌مندان سری Pokemon، با توجه به این مورد که انتشار این بازی‌ها کمتر از چند ماه دیگر صورت خواهد گرفت و نسخه‌ی آزمایشی [دمو] آن نیز به تازگی در دسترس قرار گرفته، انتظار دارند تا دیگر نینتندو و شرکت Pokemon اطلاعات جدیدی از این بازی‌ها منتشر نکند؛ اما طبق آخرین گزارش بدست آمده، ظاهراً انتظار این دسته از افراد بی نتیجه بوده و هفته‌ی آینده شاهد عرضه‌ی اطلاعات بیشتری از Pokemon Sun/Moon خواهیم بود.

تریلر جدید Pokemon Sun/Moon حاوی اطلاعات جدیدی نظیر معرفی شخصیت‌های جدید، ویژگی‌های جدید، فرم‌های جدید Alolan و جزئیات کمی از داستان آن بود. همچنین شاهد تفاوت‌های بازی‌های مذکور با Pokemon X/Y و OmegaRuby/AlphaSapphire و همچنین تفاوت‌های ایجاد شده از تغییر پلتفرم بازی‌های Pokemon Red/Blue/Yellow به پلتفرم دستی مقصدِ Sun/Moon بودیم.

اما همچنان در آینده‌ای نه چندان دور و پیش از عرضه‌ی رسمی این دو بازی، شاهد اطلاعات جدیدی از آن‌ها خواهیم بود. طبق اطلاعیه‌ای جدید، روز پنج شنبه 6 آبان ماه [27 اکتبر میلادی] شاهد نشر اطلاعات جدید بازی‌های مذکور خواهیم بود. بازی‌های Pokemon Sun/Moon روز جمعه 28 آبان ماه [18 نوامبر میلادی] در آمریکا و ژاپن و روز چهارشنبه 3 آذر ماه [23 نوامبر میلادی] نیز در اروپا به صورت انحصاری برای کنسول 3Ds منتشر خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا