اخبار بازی

تاریخ عرضه The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II مشخص شد

شرکت «XSEED» اعلام کرده که بازگردانی عنوان «Trails of Cold Steel II» به زبان انگلیسی به پایان رسیده، و این عنوان در ۶ سپتامبر به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای PS3 و PS Vita منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«CS II» به هنگام عرضه ۳۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه اروپایی این عنوان قرار است پاییز سال جاری منتشر شود.

 

در ادامه می‌توانید کلیاتی از این عنوان را مطالعه کنید.

 

داستان «Trails of Cold Steel II» یک ماه پس از آن درگیری قاطعانه‌ اتفاق می‌افتد که سرنوشت تمامی مردم امپراطوری «اروبانیا» را تغییر داد. این عنوان تاکتیکی نوبتی سریع، (که در آن مبارزات) با سیستم‌های توسعه یافته جدید «ARCUS» با تمام جزییاتی که هواداران به یاد دارند همراه بوده، و (شامل) سیستم جدید‌ «Overdrive»، راه‌های تازه برای جابجایی بر روی زمین و آسمان، دوستان و دشمنان جدید و حس تازه‌ای از امید، باز خواهد گشت. این در حالیست که «رین» به سختی تلاش کرده تا اشتباهاتی که باعث به وجود آمدن هرج و مرج در کشور شدند را جبران کند.

 

هنوز از قابلیت Cross-Save میان دو نسخه PS3 و PS Vita حمایت می‌شود، و وجود Save Data از نسخه اول این عنوان آیتم‌ و «Stats»‌های اضافی برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آن، روابط ایجاد شده توسط بازیکن در نسخه ابتدایی این عنوان در آکادمی نظامی «ثور»، در المان‌های داستانی پیش‌رو (در «CS II») تاثیر گذاشته و به وجود آورنده گفتگو‌های شخصیانه‌تری را در طول بازی (میان شما و همراهانتان)، خواهد بود.

 

در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از «CS II» را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا