اخبار بازی

تاریخ عرضه Resident Evil 4 برای Xbox One و PS4 مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی «رزیدنت ایول 4» مشخص شد. برای یافتن آن با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

اگر تا به حال موفق به انجام اثر تحسین شده رزیدنت ایول 4 نشده‌اید، خوش‌حال باشید. چرا که به زودی این عنوان راهی کنسول‌های نسل هشتمی خواهد شد. بازی در تاریخ 9 شهریور ماه سال جاری برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. این نسخه تمام محتوای جایزه‌ای نسخه اصلی را همراه دارد، به علاوه ویژگی‌هایی که طی نسخه‌های بعدی به آن اضافه شد نیز، در بر خواهد داشت.

ستاره مرموز و زیرک، «Ada Wong» در داستان فرعی خود که شکاف داستانی ماموریت «لئون» را پر می‌کند. بخش «Mercenaries»، به کسانی که کمپین داستانی را به اتمام برسانند جایزه داده می‌شود، که ساعت‌ها گیم‌پلی تکرار پذیر را همراه داد و طرفداران می‌توانند در نقش وسکر، Hunk و… به بازی بپردازند. از جمله این محتوا است. همچنین ایول 4 همچون قبل، یکی از بهترین ویژگی‌ها، یعنی «New Game Plus» را دارا خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد با سلاح‌های قوی‌تر، لباس‌های جدیدتر و البته اسلحه مخفی بیشتر، بار دیگر بخش داستانی را به پایان برسانند.

رزیدنت ایول 4 همچنان و با گذشت سال‌ها یکی از بهترین عناوین ساخته شده در طول تاریخ است.  این اثر نه تنها سری رزیدنت ایول را متحول کرد، بلکه بر سبک اکشن-وحشت نیز تاثیر به سزایی گذاشت. اگر تا به حال موفق به تجربه ایول 4 نشده‌اید یا به دنبال تجربه‌ای بهتر روی کنسول‌های نسل هشتمی هستید، 9 شهریور را به خاطر بسپارید.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا