اخبار بازی

تاریخ عرضه عنوان Agents of Mayhem مشخص شد

استودیوی Volition سازنده اصلی سری بازی‌های Saint’s Row، بالاخره تاریخ عرضه بازی بعدی خود را یعنی عنوان Agents of Mayhem را ا مشخص کردند.

طبق اطلاعات منتشرشده، عنوان Agents of Mayhem قرار است 15 آگوست برای آمریکای شمالی و 18 آگوست برای اروپا و به دست کمپانی Deep Silver منتشر شود.

طبق جزییاتی که منتشرشده است این بازی بسیار شبیه عناوین Saint’s Row: The Third و Saint’s Row 4 خواهد بود و داستان آن در آینده‌ای دور اتفاق خواهد افتاد:

«تنها امید دولت‌ها و شرکت‌های جهانی، گروهی از مأموران با قدرت‌های فوق‌العاده هستند این مأموران Agents of Mayhem نام دارند.»

به نظر می‌رسد کلیت داستان این عنوان در مورد نجات دنیا و جلوگیری از نابودی آن است. بازیکنان کنترل یکی از این سه مأمور را بر عهده خواهد گرفت که هرکدام از این مأمورها قدرت‌های منحصربه‌فرد خود را خواهند داشت. طبق گزارش‌های اولیه مقادیر زیادی از سلاح‌های مختلف، گجت ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد و عالی در این بازی وجود دارد.

عنوان Agents of Mayhem قرار است برای پلتفرم‌های رایانه شخصی/پلی‌استیشن 4/ ایکس باکس وان عرضه شود و تا به الآن هیچ خبری از عرضه آن برای پلتفرم نینتندو سوییچ نیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا