اخبار بازی

تاریخ عرضه و محتوای مخصوص پیش خرید Civilization: Beyond Earth مشخص شد

طبق اظهارات Firaxis و ،2K Games بازی استراتژیک Civilization: Beyond Earth در تاریخ 24 اکتبر سال 2014، منتشر می‌شود و بازیکنانی که این عنوان را پیش خرید کنند، Exoplanets Map Pack که شامل 6 نقشه الهام گرفته شده از سیارات واقعی منظومه شمسی است، را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

 

همان طور که Firaxis در ماه April و در نمایشگاه PAX East اعلام کرده بود، این عنوان استراتژیک، هنگام عرضه برای PC، قیمتی معادل £39.99/$49.99 خواهد داشت. در ضمن، Civilization: Beyond Earth توسط Aspyr Media بر روی Mac و Linux نیز منتشر خواهد شد.

 

جزئیاتی از این 6 سیاره:

  • Kepler 186f: این سیاره سرسبز، یکی از کهن ترین سیاره های شناخته شده و مشابه سیاره زمین است.
  • Rigil Khantoris Bb: پیشینه تاریخی این سیاره بی آب و علف قاره مانند، با قرار گیری در مدار نزدیک ترین ستاره به منظومه شمسی ما، علی رغم قدمت آن، به خوبی حفظ شده است.
  • Tau Ceti d: این سیاره، پوشیده از دریاها و مجمع الجزایر بوده و دارای تنوع زیستی چشمگیر و منابعی غنی است.
  • Mu Arae f: سیاره ای که به ظاهر، حبس و وادار به چرخش در مدار اطراف یک سیاره کم نور شده است. نیم کره جنوبی آن، بیابانی به شدت گرم است که خورشید هیج‌گاه درآن غروب نمی‌کند و این در حالی است که نیم کره شمالی، منطقه ای یخ زده است، غرق در تاریکی.
  • 82 Eridani e: دنیای بیگانگان، جایی که آب کمیاب در آن یافت می‌شود و سیاره ای که توسط نیروهای زمین ساختی (وابسته به دگرگونی‌هاى پوسته زمین) ویران شده است.
  • Eta Vulpeculae b: اکتشافی جدید و مرموز با زیست بوم و ساختاری ناشناخته.

 

علاوه بر این، Firaxis یک ویدیو هشت دقیقه ای از گیم‌پلی این عنوان منتشر کرده که قبلا در همایش E3 2014 دیده بودیم. این ویدیو که یکی از Wonder های بازی نیز در آن نشان داده می‌شود را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا