اخبار بازی

تاریخ عرضه دو عنوان Mafia 3 و Homefront: The Revolution لیک شد

فروشگاه‌های «Amazon» ،«Best Buy» ،«GameStop» و «Target» تاریخ عرضه دو عنوان «Mafia 3» و «Homefront: The Revolution» را لیک کردند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

با توجه به تصویری که در فروشگاه Best Buy گرفته شده ، به نظر می‌رسد بازی Mafia 3 در تاریخ 26 ماه آپریل عرضه شود. همچنین در صفحه پیش خرید بازی Mafia 3 در سایت‌های Amazon و GameStop بازی برای 26 آپریل لیست شده، ولی درحال حاضر این تاریخ از صفحه پیش خرید پاک شده‌است.

«2K Games» به سایت «IGN» گفت، آنها برنامه ریزی کرده‌اند که بازی Mafia 3 را در سال 2016 و در طی سال مالی 2017 ناشر بازی یعنی «Take Two» عرضه کنند: «هنوز تاریخ رسمی اعلام نشده، این مسئله عادی است که فروشگاه‌های بازی تاریخی احتمالی برای بازی‌ها قبل اعلام رسمی، انتخاب کنند.»

در هر صورت انتخاب تاریخ 26 آپریل توسط 3 فروشگاه مختلف کمی مشکوک به نظر می‌رسد، همچنین سال مالی 2017 کمپانی Take Two از 1 آپریل شروع می‌شود.

از طرفی دیگر، فروشگاه Target پیش فروش بازی Homefront را شروع کرده‌است. اگر شما در خود فروشگاه، بازی را پیش خرید کنید یک کارت رزرو دریافت خواهید کرد. عکسی از این کارت به سایت «XboxAchievements» فرستاده شده و تاریخ عرضه بازی در این کارت، 17 ماه می ثبت شده‌است.

ناشر بازی یعنی «Deep Silver»، هنوز تاریخ عرضه بازی را به طور رسمی مشخص نکرده و هیچ نظری در مورد این خبر ندارد. نسخه بتا مولتی‌پلیر بازی در اوایل سال 2016 اول برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد.

دو بازی Mafia 3 و Homefront: The Revolution برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر می‌شوند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا