اخبار بازی

تاریخ برگزاری تورنومنت های EVO 2016 مشخص شد

بتازگی زمان و محل برگزاری مسابقات رقابتی سال بعد عناوین مبارزه ای یا به اصطلاح فایتینگ یعنی مراسم «The Evolution Championship» که به اختصار از آن به عنوان مراسم «EVO» نیز یاد می‌شود، مشخص شده است. با بازیسنتر همراه باشید.

 

اینطور که از شواهد بر می‌آید قرار است مراسم EVO 2016 باری دیگر به میزبانی شهر لاس وگاس واقع در ایالت نوادای آمریکا برگزار گردد تا با شکوه تر از همیشه به فعالیت های خود ادامه دهد. بر طبق اظهارات سازمان دهندگان و برگزارکنندگان این مسابقات،  قرار است این رقابت ها در تاریخ های 15ام تا 17ام جولای به میزبانی شهر لاس وگاس برگزار شود.

 

با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی رسمی پیرامون مکان دقیق برگزاری این مراسم و یا اسامی عناوین مبارزه ای که باید انتظار آن ها را در این تورنومنت ها داشته باشیم نیز به اشتراک گذاشته نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که عناوین زیادی از مراسم امسال (2015) در این لیست حضور داشته باشند.

 

همچنین مسابقات امسال که شامل نه عنوان مبارزه ای اعم از ; Ultra Street Fighter 4، Ultimate Marvel vs. Capcom 3، Super Smash Bros. for Wii U، Super Smash Bros. Melee، Guilty Gear Xrd Sign، Killer Instinct، Mortal Kombat X، Persona 4 Arena Ultimax و Tekken 7 در رقابت های اصلی می‌شد نیز در لاس وگاس آمریکا برگزار شده بود و انتظار می‌رود که مراسم سال بعد در کنار بهره بردن از عناوین بالا، از عناوینی مانند Street Fighter 5 و نسخه های کنسولی  Tekken 7 که در آینده نزدیک به معرض انتشار می‌رسند نیز پشتیبانی کند.!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا