اخبار بازی

تاریخ انتشار Dragon Ball Fusions برای مناطق آمریکا و اروپا مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Dragon Ball Fusions برای آمریکای شمالی بالاخره مشخص شد. کسانی که در اروپا و آسیا زندگی می‌کنند نیز برای تجربه‌ی این بازی باید تا سال 2017 منتظر بمانند.

تاریخ عرضه‌ی این بازی برای منطقه‌ی آمریکا شمالی روز [13 دسامبر میلادی] خواهد بود. تاریخ انتشار مشخصی برای دیگر مناطق هنوز مشخص نشده است. جزئیات تاریخ انتشار این بازی که در قالب بسته‌ای خبری برای خبرگزاری‌ها ارسال شده به شرح زیر است:

"بخش اروپای Bandai Namco Entertainment امروز از Dragon Ball Fusions رونمایی کرد. Dragon Ball Fusions یک بازی اکشن – نقش آفرینی پرتابل از سری Dragon Ball برای دارندگان کنسول دستی 3Ds خواهد بود. Dragon Ball Fusions برای عرضه در فوریه 2017 میلادی برای اروپا، آسیا و استرالیا برنامه ریزی شده است"

Dragon Ball Fusions یک بازی اکشن نقش آفرینی بر خلاف دیگر عناوین Dragon Ball Z است. این بازی به صورت انحصاری برای 3Ds عرضه خواهد شد. Dragon Ball Xenoverse 2 نیز برای دارندگان PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

این بازی ترکیبی از دیگر بازی‌های این سری‌ست. شخصیت‌های عجیب غریب به همراه مناطقی که در این سری تابحال دیده نشده‌اند در این نسخه حضور دارند. این بازی پیش از این برای کشور ژاپن منتشر شده و با بازخورد خوب منتقدان و بازیکنان همراه شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا