اخبار بازی

تاریخ انتشار نسخه ژاپنی و اطلاعات جدید از بازی Berserk

«برسرک» عنوان تازه معرفی شده شرکت «Koei Tecmo»، قرار است در تاریخ ۲۱ سپتامبر برای کنسول‌های PS4 ،PS3 و کنسول دستی PS Vita در ژاپن منتشر شود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

تاریخ انتشار این عنوان، همراه با تصاویری از بازی، در بروشورهای مخصوص تعدادی از فروشگاه‌ها در ژاپن مشخص شده، که یکی از کاربران سایت توییتر آن‌ها را در اکانت خود قرار داده است.

 

 src=https://xup.ir/images/89414272560294591856.jpg /></p><p> </p><p>علاوه بر تاریخ انتشار، اطلاعات جدیدی از این عنوان در مجلات ژاپنی همانند «فامیتسو» منتشر شده است، که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.</p><p> </p><ul> <li><strong>– </strong>بازی از آرک «Golden Age» تا شروع آرک «Black Swordman» را پوشش خواهد داد.</li> <li><strong>–</strong> صحنه‌های از انیمه منتشر شده در سال ۱۹۹۷ و فیلم‌ «برسرک»، در کنار صجنه‌ها و کات‌سین‌های کاملا جدید در این عنوان استفاده خواهد شد. بازی کات‌سین‌های زیادی خواهد داشت.</li> <li><strong>–</strong> بازی مستقیما ارتباطی با انیمه جدید «برسرک» ندارد. این عنوان به صورتی طراحی شده تا افرادی که با سری «برسرک» آشنایی ندارند نیز بتوانند از آن لذت ببرند.</li> <li><strong>–</strong> باس‌فایت‌های بسیار بزرگ، مبارزات تک به تک با باس‌ها و امکان پدیدار شدن باس‌ به هنگام مبارزه با دشمنان عادی، در بازی وجود خواهند داشت.</li> <li><strong>– </strong>باس‌های زیادی در بازی وجود دارند، همانند شخصیت «Zodd» و هیولای گاو مانند.</li> <li><strong>–</strong> در مانگای اصلی «برسرک»، سبک مبارزات «گاتس» با پیشروی در مانگا تغییر می‌کند و بازی نیز این تغییرات را نشان خواهد داد.</li> <li><strong>– </strong>همانند سایر عناوین سبک «Musou»، در این عنوان نیز «گاتس» تنها شخصیت قابل بازی نخواهد بود.</li> <li><strong>– </strong>استایل گرافیکی بازی همانند پوستر منتشر شده از این عنوان خواهد بود.</li> <li><strong>–</strong> تمرکز اصلی این عنوان بر روی هواداران مانگای «برسرک» است، هرچند سایر افراد نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند.</li> <li><strong>– </strong>به زودی شرکت «Koei» تریلری از این بازی با حضور «گاتس» منتشر خواهد کرد.</li></ul><p> </p><p>همانطور که بالاتر گفته شد، «برسرک» قرار است در تاریخ ۲۱ سپتامبر بر روی پلتفرم‌های PS4 ،PS3 و PS Vita در ژاپن منتشر شود. نسخه غربی این عنوان نیز برای عرضه بر روی PS4 PS Vita و شبکه استیم تایید شده، هرچند هنوز جزییات بیشتری از تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.</p><p> </p><p><a class=om-news-src href=http://gematsu.com/2016/06/koei-tecmos-berserk-launches-september-21-japan>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=علی سالمی1395-04-01

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا