اخبار بازی

تاریخ، سیستم مورد نیاز و اطلاعات جدید دیگر در مورد بازی Alan Wake منتشر شد.

بازی زیبای Alan Wake دو سال گذشته برای کنسول 360 عرضه شد، اما چندی پیش شرکت مایکروسافت اعلام کرد پورتی از این بازی برای پلتفرم PC نیز عرضه می‌شود.
در همین راستا امروز تاریخ عرضه و همچنین سیستم مورد نیاز بازی Alan Wake مشخص شد. طبق خبری که در خود سایت بازی درج شده است، بازی در ماه February بر روی شبکه Steam قرار می گیرد.
در مورد باندل و قیمت بازی نیز استودیو Remedy جواب قانع کننده ای نداد و اعلام کرد با نزدیک شدن انتشار بازی در مورد این مسائل صحبت می شود.
بعد از گفتن این مسائل از استودیو Remedy در مورد حداقل سیستم مورد نیاز بازی سوال شد و آنها موارد زیر را ذکر نمودند:

OS: Windows Vista or Windows 7 (see below for Windows XP)
PROCESSOR: A dual core processor is required:

  • Intel: Core 2 Duo 2GHz

MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 8 GB
VIDEO CARD: DirectX 10 compatible or later with 512MB RAM

  • NVIDIA: GeForce 8600GT, 9500GT, GT120, GT430, GT520 (per series)

SOUND CARD: DirectX 9.0c compatible
INPUT: Mouse and keyboard, Xbox360 controller also supported

سوال بعدی از مسئولان این استودیو در مورد سیستم مورد نیاز برای استفاده از تنظیمات بالا بود که آنها سیستم مشخصی را تعیین نکرده و اذعان داشتند برای بازی کردن با تنظیمات خوب شما نیازمند یک CPU چهار هسته ای و یک گرافیک بالا هستید.

در مورد سیستم save در بازی نیز اطلاعاتی بدست آمد که طبق گفته سازندگان AW, شما در بازی از سیستم automatic checkpoints استفاده خواهید کرد؛ این مسئول همچنین خاطر نشان کرد: "می دانیم بیشتر فنهای PC دوست دارند از سیستم save کردن در هر موقع استفاده کنند ولی متاسفانه در این بازی اینگونه نیست." وی دلیل این را نیز به وجود امدن باگ در بازی توصیف کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا