اخبار بازی

تاد هاوارد ساخت The Elder Scrolls VI را تایید کرد

طبق گفتگوی بین آقای Geoff Keighley با بازی ساز ارشد بتسدا، یعنی آقای Todd Howard، به این نکته اشاره شد که استودیوی بتسدا در حال ساخت ششمین نسخه از سری «The Elder Scrolls» است. این گفتگو پیرامون ویدئوی پخش زنده یوتیوب در E3 صورت گرفت و تاد هاوارد به خوبی می‌داند که «The Elder Scrolls VI» چگونه باید ساخته شود اما تیم او نیازمند تکنولوژی بهتری برای ساخت این بازی است و زمان بیشتری برای توسعه آن نیاز دارند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Geoff Keighley: «آیا شما قصد دارید که The Elder Scrolls VI را بسازید؟» 

Todd Howard: «مورد به این بزرگی در پشت پرده حضور دارد و ما نیز همیشه در مورد هر چیز دیگری صحبت می‌کردیم. اجازه دهید که رک و پوست کنده به طرفداران‌مان این موضوع را اعلام کنیم که بهترین زمان برای کنار کشیدن پرده است، بله این امر حقیقت دارد. ما در حال ساخت The Elder Scrolls VI هستیم و همین‌طور عاشق آنیم. اما همانطور که می‌دانید، باید مراقب حرف‌هایم در مورد این بازی باشم و محطاطانه عمل کنم زیرا تا عرضه بازی زمان زیادی مانده است و نباید چیزی لو رود.
من می‌توانم اینجا بنشینم و بازی را برای شما شرح دهم و بعد از شنیدن آن، شما نیز این را بگویید که به نظر می‌رسد تکنولوژی ساخت آن را ندارید و توسعه بازی چقدر زمان می‌خواهد. ایده ساخت بازی و هر چیزی که در ذهن‌مان برای توسعه آن داریم، بسیار زمان بر است. 
ما همچنین مشغول ساخت دو پروژه بزرگ دیگر هستیم که از تمامی عناوین ساخته شده‌ی ما تاکنون، بزرگ‌تر هستند. امکان دارد که این پروژه‌ها، قبل از The Elder Scrolls VI به مردم و طرفداران‌مان معرفی شوند. ساخت The Elder Scrolls VI از حالا، تا سال‌های زیادی به طول می‌انجامد.»

Geoff Keighley: «پس این شگفت انگیز است. شما از حالا ایده ساخت بازی را در ذهن دارید که The Elder Scrolls VI چگونه باید باشد.»

Todd Howard: «ما مدت زمان زیادی را به فکر کردن در مورد این بازی سپری کردیم. ما سازنده‌هایی نیستیم که بازی‌هایمان را عجله‌ای عرضه کنیم. به آینده‌ی چنین بازیی فکر کنید و تصور کنید که ما چه ایده‌های بکری برای ساخت آن داریم. در حال حاضر، نیازمند زمان زیاد و تکنولوژی بهتری برای ساخت بازی هستیم و به همین منظور صلاح نمی‌بینیم که به زودی آن را عرضه کنیم.» 

پنجمین نسخه از سری «The Elder Scrolls»، سال 2011 عرضه شد و در کنفرانس بتسدا در E3 امسال، نسخه ریمستر «The Elder Scrolls V» معرفی شد. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا