اخبار بازی

بیش از 20 میلیون کاربر iOS برای دریافت بازی Super Mario Run نام نویسی کرده‌اند

انتشار بازی Super Mario Run، قرار است به یکی از بزرگترین انتشارهای اواخر امسال بر روی پلتفرم iOS تبدیل شود؛ شور و اشتیاق کاربران پلتفرم iOS برای این بازی گواه این مدعی است. این شور و اشتیاق با توجه به آمار تعداد کاربرانی که برای دریافت این بازی نام نویسی کرده اند، که اخیراً توسط BuzzFeed Japan اعلام شده، قابل لمس است.

آقای تیم کوک [Tim Cook] از شرکت اپل [Apple] اعلام کرده که بیش از 20 میلیون کاربر Ios برای دریافت اطلاع از زمان انتشار این بازی [که در زمانی نامشخص در ماه دسامبر میلادی اتفاق خواهد افتاد] نام نویسی کرده اند. با توجه به این که هنوز 2 ماه تا زمان عرضه‌ی این بازی فرصت باقی‌ست، این خود گواه این نکته است که این بازی در زمان انتشار با موفقیت همراه خواهد بود.

پیش از این نیز تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدئویی پیش بینی کرده بودند که این بازی در طول عمر خود بیش از 1 میلیارد بار توسط بازیکنان دانلود و به یکی از موفق ترین بازی‌های تاریخ تبدیل خواهد شد.

بازی Super Mario Run به صورت انحصاری برای پلتفرم iOS عرضه خواهد شد، اگرچه انتظار می‌رود مدتی بعد از آن و در سال 2017 میلادی بازی برای دیگر پلتفرم‌های موبایل نظیر آندروید منتشر گردد. همانطور که اشاره شد این بازی در زمانی نامشخص در ماه دسامبر میلادی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا