اخبار بازی

به روز رسانی ماه جون Street Fighter V سیستم Matchmaking را بهبود می‌بخشد

بهبود در سیستم matchmaking، از ویژگی به روز رسانی هفته آینده بازی «Street Fighter V» خواهد بود. با توجه به آخرین بلاگ سازنده این عنوان بزرگ فایتینگ، بهبود در تنظیمات و اولویت‌های سیستم matchmaking و سرعت بخشیدن به آن، از ویژگی‌های این به روز رسانی خواهند بود. همچنین گفته شده است که این سیستم، دقیق‌تر و حساب شده‌تر عمل خواهد کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

بهبود تنظیمات و اولویت‌های matchmaking: از زمان عرضه بازی، یک سری مشکلات در سیستم آنلاین آن وجود داشت که تنظیمات اصلی و اولویت‌های matchmaking برای برخی از بازیکن‌ها به درستی کارایی نداشت. این مشکلات شامل بخش تنظیمات اولیت‌های آن، تنظیمات کیفیت اتصال به شبکه آنلاین و شرکت کردن در مبارزه با بازیکن‌هایی که خارج از محدوده League Point شما هستند، است. 

سرعت matchmaking: در برخی موارد، League Point بازیکن‌ها با تمامی سرورها همگام سازی نبوده که باعث می‌شود بیش از زمان معقول، برای پیدا کردن مسابقه و بازی کردن انتظار بکشند. با رفع این مشکل بخش آنلاین بازی، بازیکن‌ها با سرعت سریع‌تری نسبت به قبل، به مبارزه می‌پردازند.

matchmaking دقیق‌تر: کارایی و اصول League Point ها بهبود یافته‌اند و با برطرف شدن این مشکل، بازیکن‌ها با دیگر بازیکن‌های هم رده خودشان به مبارزه می‌پردازند. این به روز رسانی دربرگیرنده تغییراتی در جهت تنظیمات اولویت‌های مکانی هر بازیکن، و همچنین افزایش احتمال یافتن یک مسابقه با توجه به تنظیمات "range یک تا پنج" خواهد بود. 

پ ن: range settings چیزی مانند پینگ متر است که تنظیمانی حین find match را انتخاب می‌کنید که کانکشن شما با طرف مقابل را می‌سنجد. 5 عالی است و هر چه رو به پایین و نزدیک به 1 باشد، بد خواهد بود. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا