اخبار بازی

به روزرسانی 1.03 برای نسخه‌ی PS4 بازی Mafia III منتشر شد

به تازگی به روزرسانی جدیدی برای نسخه‌ی Playstation 4 بازی Mafia III منتشر شده که شماره‌ی این به روزرسانی 1.03 می‌باشد. صفحه‌ی توییتر بازی Mafia III اعلام کرد:" به روزرسانی PS4: ما یک به روزرسانی برای این بازی منتشر کرده‌ایم که به ثبات آن بر روی PS4 می‌انجامد. ما در حال کار بر روی به‌روزرسانی‌های بیشتری هستیم که هر زمان بتوانیم اطلاعات آن را به اشتراک خواهیم گذاشت."

این به روزرسانی 137.9 مگابایت حجم دارد. متاسفانه هیچ گونه جزئیاتی از این که این به روزرسانی چه تغییراتی را اعمال خواهد کرد منتشر نشده است. در هنگام دریافت و نصب این به روز رسانی بر روی Playstation 4 تنها با پیام "رفع مشکلات عمومی و بهبود بازی" مواجه می‌شویم.

صفحه‌ی توییتر بازی Mafia III این اواخر بسیار فعال شده و به پاسخ پرسش‌های کاربران پرداخته است. آن‌ها اعلام کرده‌اند که در حال بر روی به روزرسانی‌های جدید بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصد این بازی هستند بنابراین دارندگان نسخه‌های Xbox One و رایانه‌های شخصی نباید نگرانی‌ای از این بابت داشته باشند.

آن‌ها همچنین به کسانی که از وضعیت کنونی این بازی نگرانی دارند اعلام کردند:" ما به ارائه‌ی به روزرسانی‌های اضافی جهت بهبود تجربه‌ی شما خواهیم پرداخت. از بازخورد شما متشکریم."

اگر نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را دریافت کرده‌اید، به زودی برای شما به روزرسانی‌ای منتشر خواهد شد که مشکلات این نسخه را رفع و به بهبود این نسخه خواهد پرداخت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا