اخبار بازی

به‌روزرسانی شماره‌ی 4.06 کنسول PS4 برای دانلود در دسترس است

به‌روزرسانی نرم افزاری جدیدی برای کنسول موفق Playstation 4 در دسترس است؛ شماره‌‌ی این به‌روزرسانی سیستمی، 4.06 است.

از این به بعد اگر تصمیم به راه‌اندازی کنسول Playstation 4 خود بگیرید، شاهد پیام دانلود این به‌روزرسانی خواهید بود. تا زمانی که این به‌روزرسانی را دریافت نکنید قادر به ورود به حساب شبکه‌ی PSN و حتی آنلاین شدن نخواهید بود.

ویژگی اصلی این به‌روزرسانی PS4 بدین شرح است:" این به‌روزرسانی نرم افزاری به بهبود عملکرد سیستم می‌پردازد." این تنها جمله‌ایست که سونی در رابطه با عملکرد این به‌روزرسانی گفته و مشخص است که حاوی ویژگی‌های کاربردی و جالب توجه نیست.

حجم این به‌روزرسانی 312.3 مگابایت است بنابراین در صورت داشتن یک اینترنت مناسب، نصب آن خیلی زمان نخواهد برد. همانطور که مطلع هستید حجم این به‌روزرسانی از حجم خیلی از به‌روزرسانی‌هایی که برای بازی‌های ویدئویی منتشر می‌گردد کمتر است.

برخی دارندگان کنسول میان نسلی PS4 Pro مشکلات اندکی نظیر مشکلاتی در بخش خوراک تصاویر و افت عملکرد بازی‌های ویدئویی داشتند که سونی با انتشار به‌روزرسانی به رفع آن‌ها پرداخته و این امر همچنان ادامه دارد. با این حال، این به‌روزرسانی برای تمامی کاربران نسخه‌های مختلف خانواده‌ی Playstation 4 است و به بهبود عملکرد یک کنسول مشخص نمی‌پردازد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا