اخبار بازی

به‌روزرسانی رایگان Dishonored 2، حاوی درجه سختی و حالت بازی جدیدی خواهد بود

دو شرکت Arkane Studios و بتسدا [Bethesda]، به ترتیب توسعه دهنده و ناشر بازی موفق Dishonored 2 خبر دادند که به زودی یک به‌روزرسانی رایگان برای این عنوان منتشر خواهد شد که شامل دو ویژگی جذاب است. نخستین ویژگی جدید، New Game Plus نام دارد که اجازه می‌دهد پس از اتمام بازی، تمام پیشرفت‌های بدست آمده‌ی خود را برای تجربه‌ی دوباره‌ی بخش داستانی بازی در اختیار داشته باشید و همچنین امکان انتخاب درجه‌ی سختی سفارشی نیز در دسترس خواهد بود [ویژگی دوم].

در توضیحات رسمی این به‌روزرسانی آمده است:" اگر دوست دارید مخفیانه در بازی پیشروی کرده و به شخصی آسیب نرسانید [او را نکشید] و یا حمام خون و جسد پشت سر خود بر جای بگذارید، Dishonored 2 هر دوی این موارد را در اختیارتان می‌گذارد. با گزینه‌های غیر کشنده‌ی جدید، در کنار راه‌های بیشتر برای مبارزه و توافق با دشمنانتان، Dishonored 2 این اجازه را به شما می‌دهد که هر طور دوست دارید به تجربه‌ی آن بپردازید. حتی امکان تجربه‌ی آن بدون قدرت‌های در نظر گرفته شده نیز مهیاست! ویژگی‌های جدید در نظر گرفته شده شما را قادر می‌سازد تا فلسفه‌ی "Play Your Way" را درک کرده و از ویژگی‌های جدید گیم‌پلی خلق شده توسط تیم Arkane بهره ببرید."

بازی Dishonored 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد؛ این بازی با واکنش مثبت منتقدین و بازیکنان همراه شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا