اخبار بازی

به‌روزرسانی بتای استیم پشتیبانی از DualShock 4 را به این سرویس افزود

پشتیبانی سرویس استیم از کنترلر DualShock 4 هم‌اکنون به واقعیت تبدیل شده، اگر مایل باشید می‌توانید نسخه‌ی اولیه‌ی این امکان را دریافت کنید. در جریان رویداد Steam Dev Days که ماه قبل برگزار شد، شرکت Valve با چند رونمایی خود باعث شگفتی علاقه مندان شد. یکی از آن رونمایی‌ها اعلام این مورد بود که سرویس استیم از کنترلر DualShock 4 پشتیبانی به عمل خواهد آورد.

به لطف انتشار به‌روزرسانی اخیر استیم، می‌توانید بدون نیاز به درایورهای سوم شخص [Third-Party] از کنترلر DualShock 4 خود استفاده کنید. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در مرحله‌ی آزمایشی [بتا] است اما می‌توانید آن را دریافت کنید.

یک سری ویژگی‌های اضافی نیز از طریق این به روزرسانی در دسترس قرار می‌گیرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به افزودن قالب‌های پیش فرض برای کنترلر اشاره کرد. امکان شخصی‌سازی این کنترلر نیز در بخش تنظیمات در قالب Big Picture وجود دارد.

پشتیبانی از API نیز به این معنی‌ست که شما قادر خواهید بود از نقشه پد لمسی، ژیروسکوپ [gyro] و همچنین کلید‌های موشواره [Mouse]، صفحه کلید و دیگر ورودی‌ها استفاده کنید. Big Picture از حروف نیز پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید با استفاده از حساب کاربری خود در استیم این به‌روزرسانی را دریافت کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا