اخبار بازی

بهبود برنامه کاربردی Google Play با الگوریتمی جدید

برنامه کاربردی Google Play یکی از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین برنامه در میان کاربران پلتفرم اندروید است که ورز به روز بر تعداد استفاده‌کنندگان آن افزوده شده. گوگل اخیراً به‌روزرسانی جدیدی برای این برنامه کاربردی منتشر کرده است که عملکرد آن را به مقدار قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد.

افزایش استفاده از خدمات شبکه‌های سلولی و قابلیت‌های روزافزون تلفن‌های هوشمند باعث شده است که کاربران دائماً آنلاین بوده و در شبکه تبادل اطلاعات انجام دهند. از طرف دیگر برنامه‌های کاربردی روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده شده و حجم آن‌ها با توجه به پیشرفت‌های سخت‌افزاری تلفن‌های هوشمند بیشتر می‌شود. علاوه بر این موضوع این برنامه‌های کاربردی به‌روزرسانی‌های مختلف و متعددی را در طول دوره فعالیت خود دریافت می‌کنند که نیاز به دانلود داده‌های مربوط دارند. در نتیجه حجم اطلاعات دانلود شده کاربران روزبه‌روز در حال افزایش است. برای حل این مشکل کمپانی گوگل راه حل جدیدی ارائه داده است که میزان استفاده داده کاربران را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد.

مهم‌ترین قابلیت به‌روزرسانی جدید برنامه کاربردی Google Play الگوریتم فشرده‌سازی جدیدی است که در این برنامه اعمال شده است و حجم به‌روزرسانی‌های برنامه‌های به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. به طور مثال آپدیت اصلی Chrome که پیش از این 22.8 مگابایت بوده با این الگوریتم به مقدار 12.9 مگابایت و آپدیت کوچک آن از مقدار 15.3 مگابایت به 3.6 مگابایت کاهش پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا