اخبار بازی

بـازی بـعدی Ready at Dawn شبیـه Uncharted خواهد بـود

God of War: Ghost of Sparta به تازگی عرضه شده است و این بدین معنی است که استودیوی Ready at Dawn قصد دارد تا مدتی روی PSP – و در کل کنسولهای دستی- تمرکز کند. 

 خوب، بعد از آن چه؟

طی صحبتی با Eurogamer، بنیان گذار و کارگردان RAD آقای Ru Weerasuriya با دستی پر و خبرهایی خوب از پروژه ی بعدی این استودیو سخن گفته و حتی از سباهت های انکار ناپذیر آن با سری Uncharted از Naughty Dog سخن گفته است.

ویراسوریا د راین مورد می گوید : " بازی که میخواهیم بسازیم شبیه Uncharted خواهد بود.  خوشحالم که آنها [ND] اول این کار را کردند. آن کار به همه نشان داد ساخت بازی در آن سبک قابل انجام و با ارزش است. "

او ادامه داد : " من عاشق بازی های داستان محور هستم، عاشق فیلم هستم، عاشق تجربیاتی هستم که مرا از ابتدا تا انتها با خود درگیر میکنند. بازی که میخواهیم بسازیم دقیقاً همین گونه خواهد بود. طبق آنچه که همه از کارکنان قبلی بلیزارد انتظار دارند، یک بازی open world یا MMO نخواهیم ساخت.

" میداینم چه چیزی دوست داریم و میدانیم تخصصمان چیست."

او البته اضافه کرد که مکانیزم هسته ی گیم پلی بازی هنوز کامل نشده و صحبت در مورد آن هنوز خیلی زود است.

ویراسوریا در مورد پلتفرم نیز مرموز صحبت نکرد و گفت : " روی هر پلتفرمی که موتور ما روی آن اجرا شود عرضه خواهد شد. " او سپس اضافه کرد موتور اختصاصی Ready at Dawn توانایی اجرا بر روی هر چیزی را دارد! پس این موضوع حداقل بیانگر این است که این استودیو به پلتفرمی غیر از PSP نیز فکر میکند.

او تاریخ عرضه این بازی را "زود" اعلام کرد. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا