اخبار بازی

بعد از یک دهه، بالاخره سالی بدون Need for Speed

وقتی به فرنچایز هایی که سالیانه عرضه می شوند، فکر می کنید، ممکن است عناوینی نظیر Madden و Call of Duty به ذهن تان بیاید. اما یک عنوان از فرانچایز NFS نیز هر ساله منتشر می شود، حتی بسیار قبل تر از زمانی که Call of Duty وجود داشته باشد.

حال، برای اولین بار از 2001 تاکنون، قرار است NFS امسال عرضه نشود، چرا که Ghost Games قصد دارد در ساخت جدیدترین عنوان سری NFS عجله به خرج ندهد.

Ghost Games به طور رسمی تایید کرده است، امسال هیچ NFS ـی عرضه نخواهد کرد. همین طور تایید کرده در حال کار بر روی عنوان بعدی سری NFS است که قرار است 2015 عرضه شود.

به عنوان بخشی از گزارش امروز EA برای سرمایه گذاران، این شرکت اعلام کرده به Ghost Games، توسعه دهنده Need for Speed مجال و فرصت گستره تری برای کار بر روی NFS بعدی که تا سال بعد عرضه نخواهد شد، داده شده است.

آقای Marcus Nilsson، مدیر روابط عمومی Ghost Games در این باره اذعان داشته: "ما این تصمیم را گرفته ایم که سال 2014 هیچ عنوانی از NFS عرضه نکنیم. بنابراین قادر خواهیم بود تا بر روی عنوانی بسیار نوآورانه و ابتکاری برای سال 2015 کار کنیم. این عنوان، تجربه ای ساخته شده بر پایه شالوده ای است که می دانیم شما در مورد آن، بسیار مشتاق خواهید بود."

آقای Nilsson در ادامه خاطر نشان می کند: "فقط به این خاطر که عنوان در دست ساخت، امسال عرضه نمی شود، بدین معنا نیست که برنامه های Ghost Games در سکوت به پیش بروند. "از حالا به بعد، مرتبا [خبرهایی] از ما خواهید شنید، زیرا ما به کمک و راهنمایی های شما برای شکل دادن به آینده Need for Speed نیاز داریم."

در هر حال، جالب خواهد بود که ببینیم آیا باری دیگر، نسخه PC عنوان در دست ساخت (البته اگر نسخه PC در کار باشد)، از مشکلاتی که گریبان گیر NFS: Rivals شد، رنج خواهد برد یا خیر.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا