اخبار بازی

بعد از موفقیت Fallout Shelter کمپانی Bethesda بازی‌های موبایل بیشتری خواهد ساخت

«Fallout Shelter» اولین بازی موبایل «Bethesda Game Studios» بود و آخرین نخواهد بود. «Todd Howard» کارگردان بازی طی مراسم «DICE» گفت که از موفقیت عظیم فالاوت شلتر شگفت‌زده شده‌اند و تصمیم به سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه کرده‌اند و قطعاً بازی‌های بیشتری برای دستگاه‌های موبایل خواهند ساخت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

با وجود اینکه فالاوت بازی بسیار محبوبی است اما تاد هاوارد گفت که به هیچ وجه انتظار چنین موفقیتی را از فالاوت شلتر نداشتند.

 

تاد هاوارد ادامه داد:

«اگه انتظار این را داشته باشی که "آره بازیمان میرود صدر جدول فروش و برای مدتی کندی کراش رو پشت سر میگذارد" این تفکر پایه‌گذار شکست است.»

 

هاوارد قبلا نیز اشاره کرده بود که به جای فکر کردن به میزان درآمد این بازی، ما به فکر این بودیم که تجربه‌ای عمیق و درگیر کننده را بوجود بیاوریم.

هاوارد به این شکل توضیح داد:

«بیشتر در فکر این بودیم که بازی درخور نام ما باشد و چیز زیادی برای تجربه نسبت به دیگر بازی‌های هم سبک وجود داشته باشد. »

 

هاوارد همچنین بعضی از بازی‌های محبوب موبایل خود را نام برد که عبارتند از: « Threes, Heartstone, Crossy Road, Clash Royale, Star Wars  Galaxy of Heroes »

 

محرک اصلی بتزدا برای ساخت بازی موبایل این بود که اکثر آن‌ها بازی‌های موبایل را روزانه بر روی گوشی‌های هوشمند خود انجام می‌دهند و این امر منبع الهامی برای آن‌ها بود که بازی موبایل خودشان را بسازند.

 

هاوارد می‌گوید:

« آن بازی‌ها همیشه در جیب‌تان هستند و بسیار آسان و سریع می‌توانید بازی کنید و لذت ببرید. هر دفعه که بازی می‌کنید به این فکر ‌می‌افتید که ما هم می‌توانیم یکی از این‌ها را بسازیم و می‌خواهیم بازی‌های خاصی در این سبک بسازیم پس قطعا ادامه خواهیم داد. »

 

تاد هاوارد توضیحات بیشتری در مورد بازی‌های موبایل آینده‌شان نداد. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا بازی‌هایی همنام با فرنچایزهای محبوبشان خواهند ساخت یا بازی‌های جدیدی را خلق خواهند کرد.

 

بتزدا در ماه دسامبر سال 2015 میلادی استودیوی جدید در «مونترال» با هدف افزایش توانایی در ساخت بازی‌ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها و موبایل تاسیس کرده بود.

 

فالاوت شلتر در مراسم «E3» سال قبل معرفی و در همان روز بصورت انحصاری برای «iOS» عرضه شد و با موفقیت عظیمی روبرو شد و در آگست 2015 میلادی نیز برای سیستم عامل «Android» منتشر شد. بتزدا آماری از درآمد بازی نداده است اما طبق گزارش یک شرکت تحقیقاتی این بازی «Free-to-Play» مبلغ 5.1 میلیون دلار را از طریق «Micro-Transactions» فقط در دو هفته‌ی اول بعد از عرضه کسب کرده است.

 

همچنین بتزدا علاوه بر بازی‌های موبایل مشغول ساخت سه بسته‌ی اضافه شوند برای «Fallout 4» و سه پروژه‌ی طولانی مدت دیگر هستند که طبق گفته‌ی تاد هاوارد یکی از آن‌ها کوچکتر از دو تای دیگر است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا