اخبار بازی

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تولید بازی رایانه ای در نخستین روز از نمایشگاه تهران

 

کارگاه های آموزشی با عنوان مدیریت تولید بازی در نخستین روز از نمایشگاه بازی های رایانه ای برگزار خواهد شد .

به گزارش معاونت ارتباطات بنیادملی بازی های رایانه ای، واحد آموزش و پژوهش این بنیاد در راستای ارتقای سطح علمی بازی سازان و فعالان عرصه گیم کشور، در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای که از ششم تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی خواهد کرد.

در روز نخست_سه شنبه_ از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در روز -سه شنبه-، 3 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش از ساعت 12تا 13 کارگاه آموزشی با موضوع بازی های رایانه ای با حضور اساتید کشورهای  برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه تخصصی اسکرام (مدیریت تولید بازی رایانه ای) با رویکرد مدیران پروژه و تولید کنندگان نرم افزار از ساعت 14 تا 16 و کارگاه آموزشی اصول کار تیمی با رویکرد پروژه 17 تا 18 با حضور اساتید بازی سازی برگزار خواهد شد .

در برپایی این کارگاه ها از اساتید مجرب استفاده شده و در پایان به شرکت کنندگان در این کارگاه مدرک گذران این دوره اهدا می شود.

همچنین واحد آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای قصد دارد پس از پایان جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای اقدام به برپایی کارگاه آموزشی مدیریت پروژه های نرم افزاری با استفاده از متدولوژی اسکرام (ویژه پروژه های بازی مجازی )با حضور اساتید بین المللی کند که علاقه مندان برای حضوردر این دوره الزاما باید در کارگاه آموزشی برگزار شده در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران حضور داشته باشند.

حضور در این دوره های آموزشی برای علاقه مندان رایگان است و حدود 20نفر از اساتید مجرب در زمینه بازی سازی در برپایی این دوره های آموزشی استفاده خواهد شد.

همچنین عنوان کارگاه های آموزشی در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران و نام اساتید حاضر در این کارگاه ها درآدرسWWW.IRCG.IR//SN/PAGES/ID/41/LANG/Fبرای علاقه مندان قابل رویت است.

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا