اخبار بازی

برگزاری نخستین جشنواره کشوری دانشجوی بازی ساز

با مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای نخستین جشنواره بازی سازی دانشجویان کشور آذر ماه سال جاری در دانشگاه مازندران برگزار می شود.         

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این جشنواره به عنوان اولین جشنواره دانشجویی بازی سازی کشور با هدف بالا بردن سطح علمی دانشجویان در زمینه بازی‌سازی، آشنایی دانشگاهیان با دستاوردهای ملی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، برقراری ارتباط میان دانشگاه و هنر – صنعت بازی‌سازی در ایران، زمینه‌سازی برای شکوفایی دانشجویان مستعد در زمینه بازی‌سازی، ترویج ساخت بازی های بومی و ملی و نیز به وجود آوردن مرجعی از دانشجویان بازی ساز ایرانی برگزار می شود.

متقاضیان برای ارسال آثارخود به این جشنواره که در بخش های طراحی بازی بزرگ، طراحی بازی کوچک، طراحی کارکتر و بازی نامه نویسی برگزار می شود، تا دهم آذر ماه فرصت دارند.

همچنین ایرانی بودن بازی، اشتغال به تحصیل بازی ساز در یکی از دانشگاه های ایران و در صورت مشارکت داشتن در ساخت یکی از بازی های بزرگ ارائه تاییدیه شرکت سازنده، از شرایط شرکت در این جشنواره است.

لازم به ذکر است که انجمن علمی بازی های رایانه ای دانشجویان دانشگاه مازندران به عنوان نخستین انجمن طراحی بازی در سطح دانشگاه های کشور، برای دومین همایش خود قصد دارد نمایشگاه استانی "روز بازی" را با مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از 2 لغایت 4 آبان ماه سال جاری ، در این دانشگاه برگزار نماید.

معرفی بازی های گاندو، طلای سیاه و شتاب در شهر از جمله برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه 3روزه است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت  irgames.ir مراجعه نمایند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا