اخبار بازی

بروزرسانی سیستم عامل RemixOS

شاید با دیدن تیتر خبر تعجب کنید که RemixOS چه سیستم عاملی است؟ ریمیکس در اصل سیستم عاملی بر اساس اندروید که چندی پیش توسط یکی از طراحان اسبق شرکت گوگل در قالب یک تیم ، طراحی و ساخته شد.

این سیستم عامل در واقع تغییر یافته نسخه‌ی Android یی است که بر روی گوشی تا تبلت خود دارید با این تفاوت که میتوانید از آن به شکل مستقل و نه تحت هیچگونه شبیه ساز استفاده کرده و همینطور آن را بر روی کامپیوتر یا Mac خود نصب کنید.

RemixOS کاملا از موس و کیبورد پشتیبانی میکند و تغییرات اعمال شده در طراحی آن ، ظاهر سیستم عاملهایی همچون ویندوز یا macOS را تداعی میکند.

از اینها که بگذریم تیم سازنده‌ی این OS یعنی Jide اعلام کرده که این سیستم عامل به آخرین نسخه‌ی رسمی اندروید Marshmallow اپدیت شده و امکانات بیشتری در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

علاوه بر بروزرسانی در این اپدیت طیف بیشتری از سخت‌افزارهای موجود با آن هماهنگ شده‌اند.

از تغییرات نرم‌افزاری این اپدیت نیز به باز کردن همزمان چندین پنجره  ، تغییر اندازه‌ی آنها و اجرای ویدیوها به شکل تمام صفحه (FullScreen) اشاره کرد.

تنها نکتهی منفی این اپدیت نبود قابلیت بروزرسانی به شکل OTA برای کاربرانی است که نسخه‌های قبلی این سیستم عامل را داشته‌اند بنابراین اگر میخواهید از جدیدترین امکانات این OS بهرمند شوید کافیست که اخرین ورژن‌ آن را از سایت Jide.com دریافت کنید.

اگر علاقمند هستید تا آموزش نصب RemixOS را یاد بگیرید به زودی آن را در قالب یک مقاله در اختیارتان قرار خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا