اخبار بازی

برنامه های نخستین گردهمایی بازی سازان ایرانی اعلام شد

به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای 23 نشست و کارگاه با حضور دست اندرکاران صنعت بازی سازی و انیمیشن ایران در نخستین گردهمایی بازی سازان ایرانی برپا خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این گردهمایی که از اول تا سوم آذر ماه در سالن پژوهشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می شود 23 نشست و کارگاه با حضور دست اندرکاران صنعت بازی سازی و انیمیشن ایران برپا خواهد شد.

در روز اول این گردهمایی نشست ها و کارگاه هایی با عناوین : چگونه وارد عرصه ی بازی سازی شویم، پردازش گرافیک در بازی های رایانه ای، ساخت بازی MMO، نشست بنیاد ملی بازی های رایانه ای، فرآیند ساخت گرشاسپ، بازی‌ سازی معناگرا، تکنیکهای طراحی گیم پلی در یک بازی، بازی با ++C  برگزار خواهد شد.

تجزیه و تحلیل سبک نقش آفرینی، مدیریت پروژه بازی با استاندارد Agile ، برنامه نویسی گیم  پلی و سناریو در بازی، نشست توزیع کنندگان بازی و سوالات تولیدکنندگان از آنها، فرآیند ساخت میرمهنا، ساخت بازی برای موبایل، فرآیند تولید بازی های استراتژیک، ساخت بازی های مدیریت منابع، برنامه های روز دوم این گردهمایی به شمار می آید.

همچنین در روز سوم و پایانی این گردهمایی : ساخت مدل سه بعدی یک شخصیت در یک ساعت، جلوه های ویژه و سیستم ذرات، طراحی هنری برای بازی ، نشست آسیفا ، فرایند ساخت انیمیشن تهران 1500 و تبدیل آن به بازی ، موسیقی در بازی های رایانه ای ، Pipeline گرافیک در بازی، برپا خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور در این گردهمایی می توانند به نشانی اینترنتی www.gdciran.ir مراجعه نمایند

این گردهمایی به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و با مشارکت دانشگاه علم و صنعت ،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آسیفا برگزار خواهد شدمنبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا