اخبار بازی

برداشته شدن UPlay Passport از AC IV: Black Flag و بازی های جدید Ubisoft

Ubisoft اعلام کرده، در حال برداشتن هزینه UPlay Passport برای بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag است که برای دسترسی به یکسری از المان های مشخص در بخش تک نفره و bonus content این بازی، نیاز بوده است. حتی برای بهتر شدن اوضاع، UPlay Passport دیگر در بازی های جدیدی که توسط این ناشر، عرضه می‌شوند، وجود نخواهد داشت که نشان دهنده توجه Ubisoft به طرفدارانش است.

 

یک نوشته رسمی در سایت این کمپانی، گویای این قضیه است: "بخش ‘Edward’s Fleet’ در بازی Assassin’s Creed IV Black Flag، یک ویژگی ابتکاری و تک نفره آنلاین است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با چندین بازیکن دیگر به وسیله کنسول ها یا برنامه تلفن همراه بازی، ارتباط برقرار کنند. از این بعد، هر کپی از بازی Assassin’s Creed IV Black Flag که خریداری شود، شامل یک کد Uplay Passport که برای باز کردن این بخش آنلاین نیاز است، خواهد بود."

 

در ادامه: "به هر حال، ما به قسمت انجمن سایت مان توجه می‌کنیم و متوجه هستیم که تعدادی از بازیکنان برای دسترسی به این بخش دچار مشکل هستند. بنابراین، تصمیم گرفتیم برای AC IV: Black Flag این هزینه را برداریم. با این کار، مطمئن می‌شویم همه به برنامه تلفن همراه، Edward’s Fleet، بخش چند نفره آنلاین و bonus content موجود، بدون هیچ هزینه اضافی، دسترسی خواهند داشت."

 

 

در آخر: "بازیکنانی که در حال حاضر UPlay Passport برای بازی Black Flag ندارند، قادر خواهند بود تا از Xbox Live یا PlayStation Network، یکی برای خودشان دانلود کنند. کسانی هم که Uplay Passport را برای Black Flag خریداری کرده اند، لطفا با پشتیبانی Ubisoft در منطقه خود ارتباط برقرار کنند. همچنین، Uplay Passport دیگر بخشی از بازی های جدید Ubisoft که در آینده منتشر می‌شوند، نخواهند بود."

 

 

Assassin’s Creed IV: Black Flag هم اکنون بر روی PS3 و Xbox 360 در دسترس است. در ضمن، برای PS4 به ترتیب در تاریخ 15 و 29 نوامبر در آمریکای شمالی و اورپا عرضه می‌شود، برای Xbox One  در 22 نوامبر، و برای  PC نیز، به ترتیب در 19 و 22 نوامبر برای آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد.
 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا