اخبار بازی

بخش چند‌نفره CoD: AW ویژگی‌های سنتی این سری را به همراه خواهد داشت

Exo Suit بدون شک مهم‌ترین ویژگی CoD: Advanced Warfare به حساب می‌آید. اگر این مورد تغییر و تحول محسوب شود، مهم‌ترین آن است و اگر تقلید هم به حساب آید، باز هم مهم‌ترین تقلید و ویژگی گیم‌پلی بازی است. با این حال ممکن است عده‌ای از بازیکن‌ها با این ویژگی ارتباط برقرار نکرده باشند، در همین راستا بخش چند نفره این عنوان بدون استفاده از Exo Suit و ویژگی‌های وابسته به آن هم قابل بازی کردن است.

سازندگان بازی در این مورد اشاره داشته اند: «ما به این موضوع آگاه هستیم که عده‌ای از بازیکن‌ها ممکن است تمایل داشته باشند به استایل سنتی این سری بازگردند. به همین منظور بخشی وجود خواهد داشت تا شما بتوانید مد‌های گوناگون بازی را بدون استفاده از Exo Suit و Boost Jump تجربه کنید. ما برای شما و دوست‌هایتان، به عنوان افرادی که تمایل به بازی در این راه دارید [بازی کردن در قالب استایل گذشته] بخش جدایی را خواهیم داشت.»

در ارتباطِ با این بخش گفته شده است که در روز عرضه 13 مد در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد که متاسفانه مد Demolition جز این 13 مورد نخواهد بود و این مد در روز عرضه در دسترس نیست. هم‌چنین گفته شده تعدادی از مد‌های بازی‌های گذشته هم به این بازی باز خواهند گشت.

 

بخش Hardcore بازی هم دستخوش تغییراتی شده است و به نظر می‌رسد برخی از ویژگی‌های این قسمت کاهش یافته‌اند. تعدادی از اسلحه‌های کلاسیک این سری مانند AK – 47 هم در AW وجود دارد. هم‌چنین برای این عنوان 10 تا 15 Prestige lvl در نظر گرفته شده است. Split – Screen هم به موارد فوق اضافه کنید.

از این بخش که عبور کنیم، باید به این نکته اشاره کرد که طبق گفته‌های Sledgehammer Games این عنوان برای Wii U  عرضه نخواهد شد و سازنده‌ها اشاره داشته اند که بیشترین تمرکز آن‌ها معطوف به نسخه‌های XONE ،PS4 و PC است و در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه بازی بر روی Wii U وجود ندارد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا