اخبار بازی

بخش داستانی بازی Star Citizen تاخیر خورد

Squadron 42 بخش تک نفره‌ی داستانی بازی مورد انتظار Star Citizen که مشابه داستان‌های هالیوودی خواهد بود. بخش داستانی این بازی و بخش MMO آن از ماه فوریه میلادی از یکدیگر جدا شدند؛ بدین معنا که برای تجربه‌ی بخش داستانی نیازی به خرید بسته‌ی چند نفره و MMO این بازی نخواهید داشت و در صورتی که مایل به تجربه‌ی هر دو بخش باشید، باید هر دو بسته را خریداری کنید.

پیش از این قرار بود بخش Squadron 42 در سال 2016 میلادی عرضه گردد، اما اخیراً وب‌سایت Eurogamer گزارش داده که کریس رابرتز [Chris Roberts] از شرکت Cloud Imperium Games خبر از تاخیر این بخش در جریان استریم زنده‌ی Citizencon داده است.

رابرتز بیان داشت:" ما مشتاقانه می‌خواستیم بخش Squadron 42 امسال در دسترس قرار گیرد، اما این مهم امسال امکان پذیر نخواهد بود.". او در ادامه خبر داد که بیش از 28 چپتر این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارند.

این خبر برای کسانی که در این سال‌های اخبار پیرامون این بازی را دنبال می‌کردند خیلی متعجب کننده نیست، چرا که بارها این بازی با تاخیر مواجه شده و به نظر می‌رسد هنوز توسعه‌ی آن نیاز به زمان زیادی دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا