اخبار بازی

بتای Nioh از ۲۳ آگوست آغاز خواهد شد

«کویی تکمو» اعلام کرده است که دومین دمو بتای قابل بازی عنوان «نی‌اوه» از تاریخ ۲۳ آگوست تا ۶ سپتامبر در دسترس دارندگان PS4 قرار خواهد گرفت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در این دمو مقدار بیشتری از مبارزات خطرناک و پاداش دهنده عنوان «نی‌اوه» که در دموی آلفا وجود داشت را تجربه خواهید کرد. همچنین یک مرحله «دوجو» جدید شامل «جلسات تمرینی سخت» بوده که به شما اصول سیستم مبارزات «نی‌اوه» را یاد می‌دهد. بازیکنان همچنین می‌توانند به گشت و گذار در مرحله جدیدی بپردازند، که هنوز از جزییات آن رونمایی نشده است.

 

علاوه بر آن، تعداد جدیدی کاتانا، نیزه، تبر و چکش برای جمع‌آوری و استفاده در این دمو در دسترس شما قرار خواهند گرفت، که به شما اجازه ساخت سبک مبارزه‌ای خاص خودتان را می‌دهند. بازیکنان همچنین می‌توانند تعدادی سلاح جدید و معرفی نشده را به تسلیحات خود اضافه کنند.

 

در ادامه می‌توانید کلیاتی از این عنوان و داستانش را مطالعه کنید.

 

«نی‌اوه» داستان «ویلیام آدامز» در سفر او به ژاپن و تبدیل شدنش به یک سامورایی را دنبال خواهد کرد. بازیکنان دنیای عمیق و جذابی را کشف کرده که تاریخ و افسانه‌های باستانی ژاپن را با یکدیگر ترکیب می‌کند. گیم‌پلی سخت این عنوان بازیکنان را در مقابل موجوداتی قدرتمند و دلهره‌آور قرار داده، و آنان را تشویق می‌کند تا با یادگیری تاکتیک‌های دشمنان، برتری در مبارزات را از آن خود کنند.

 

شخصیت اصلی، «ویلیام»، در مقابل این «یوکای»های خطرناک تنها نبوده و با شخصیت‌های متفاوتی همراه خواهد شد که در سفرهای او در مناطق مختلف ژاپن به او یاری خواهند رساند. «هانزو هاتاری» رئیس یکی از قبایل معروف نینجایی، راهنمای «ویلیام» در سفر او در ژاپن خواهد بود. «گینچیو تاچیبانا» (همسر رئیس قبیله «تاچیبانا»، «مونشیگ») نیز با توانایی‌های مبارزه‌ای ماهرانه خود به «ویلیام» در رسیدن به هدفش کمک خواهد کرد.

 

«نی‌اوه» قرار است سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا