اخبار بازی

بتای محدود Gwent: The Witcher Card Game هم‌اکنون در جریان است

نسخه‌ای فرعی از بازی محبوب و موفق The Witcher III Wild Hunt تحت عنوان Gwent: The Witcher Card Game قرار است عرضه گردد؛ اما پیش از آن استودیوی توسعه دهنده اقدام به در دسترس قرار دادن بازی مذکور در قالب نسخه‌ی آزمایشی [بتا] محدود این بازی کرده است. تنها کسانی به این نسخه دسترسی دارند که پیش از این از طریق وب‌سایت رسمی آن اقدام به نام نویسی کرده و پس از آن برای آشنایان خود دعوت نامه فرستاده باشند.

در حال حاضر و از چند روز گذشته، این نسخه‌ی آزمایشی محدود در دسترس دارندگان پلتفرم‌های Xbox One و رایانه‌های شخصی قرار دارد و در روزهای آینده و در تاریخ نامشخصی برای دارندگان پلتفرم Playstation 4 نیز عرضه خواهد شد. توسعه‌ دهنده‌ی این بازی خبری از مدت زمان دسترسی به این نسخه‌ی آزمایشی اعلام نکرده اما بیان داشته که به مرور ویژگی‌های جدیدی برای این نسخه عرضه می‌گردد که بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند.

برای کسانی که آشنایی‌ای با Gwent: The Witcher Card Game ندارند باید اعلام کنیم این بازی نسخه‌ای گسترش یافته از بازی‌ کوچک [Mini Game] سری مشهور The Witcher است. در حالی که تمرکز این بازی بر روی بخش چند نفره است اما نسخه‌ی کامل آن حاوی بخش چند نفره‌ی مبارزاتی مهیج می‌باشد که بازیکنان می‌توانند اقدام به انتخاب جناح مورد نظر خود بکنند.

بازی Gwent: The Witcher Card Game هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما اعلام شده که به زودی اطلاعات بیشتری از آن انتشار خواهد یافت و پلتفرم‌های مقصد آن نیز Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی هستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا