اخبار بازی

با پیش‌خرید نسخه جدید Doom برای Xbox One نسخه‌های اول و دوم آن را رایگان دریافت کنید

در حالی که هنوز این خبر از طرف شرکت «مایکروسافت» به تاییدیه نرسیده‌است، اما به‌نظر می‌سد «مایکروسافت» قصد دارد با هدیه دادن دو نسخه اول سری «Doom» به پیش‌خرید کنندگان نسخه جدید آن کاربران را به خرید هر چه زودتر آن برای کنسول نسل هشتمی خود تشویق کند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

به‌تازگی فردی در فروم محبوب «Reddit» اظهار داشته‌است که نسخه جدید «Doom» در بازه‌زمانی کوتاهی به‌منظور پیش‌خرید در دسترس شعبه استرالیا فروشگاه ایکس باکس قرار گرفته‌است که در توضیحات بخش خرید آن ذکر شده‌است که با پیش‌خرید نسخه جدید کاربران می‌توانند دو نسخه اول این سری را به‌صورت رایگان دریافت کنند. البته که این صفحه بعد از مدت‌زمانی حذف شد، اما شما می‌توانید جزییات این صفحه حذف شده را در اینجا مشاهد نمایید.

 

لازم به ذکر است که هم‌اکنون نسخه‌های اول و دوم «Doom» از طریق برنامه «backwards compatibility» کنسول Xbox One به قیمت 5$ برای هر نسخه در دسترس است.

 

البته باید ذکر کرد که این اولین بار نیست که «Bethesda» دست به چنین کاری می‌زند; چراکه در زمان عرضه «Fallout 4» نیز به کسانی که این عنوان را برای Xbox One خریداری می‌کردند، نسخه قبلی این سری یعنی «Fallout 3» را به آنان هدیه می‌داد. ناشرهای دیگر از جمله «Bandai Namco» و «Square Enix» نیز چندی پیش این سیاست جدید را در پیش گرفته‌اند که به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نه‌چندان دور بیشتر از پیش شاهد چنین اعمالی باشیم.

 

نسخه جدید «Doom» که از همین حالا نیز قول یک شوتر کلاسیک و دیوانه‌وار را داده‌است، قرار است طی ماه می سال جاری در دسترس کاربران پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 قرار گیرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا