اخبار بازی

با ویژگی‌های بخش آنلاین Persona 5 آشنا شوید

آخرین شماره از مجله هفتگی «فامیتسو» اولین جزییات از بخش آنلاین «پرسونا ۵» را منتشر کرده است. با ما در بازی‌سنتر همراه شوید.

 

در ادامه می‌توانید جزییات منتشر شده از بخش آنلاین «پرسونا ۵» را مطالعه کنید.

 

  • اتحاد دزدان نجیب – با استفاده از این قابلیت آنلاین لذت بیشتری از «پرسونا ۵» ببرید. استفاده کردن یا نکردن از این قابلیت تماما به شما بستگی داشته و هیچ تاثیری در روند داستان ندارد.
  • مبارزات – در مبارزات، ممکن است پس از شکست خوردن یکی از همراهان، او گروگان گرفته شود. اگر شما درخواست برای پرداخت یک آیتم را رد کرده و در مذاکرات شکست بخورید، همراه شما دیگر قابلیت مبارزه کردن نخواهد داشت. اما با استفاده از «اتحاد دزدان نجیب»، شما می‌توانید از دیگر بازیکنان کمک دریافت کنید.
  • بار هوشیاری – اگر حضور شما درون یک سیاه‌چال شناسایی شود «بار هوشیاری» (Alertness Meter) افزایش پیدا کرده و امنیت موجود در سیاه‌چال سختگیرانه‌تر می‌شود. در بدترین حالت، شما دیگر نمی‌توانید به پیشروی در سیاه‌چال ادامه دهید، (اما) شما با انجام حملات غافلگیرانه بر روی دشمنان توانایی کاهش «بار هوشیاری» را خواهید داشت. هرچند، دشمنانی وجود دارند که در شرایط سخت از مبارزه می‌گریزند، که باعث افزایش «بار هوشیاری» شما می‌شود. با استفاده از «اتحاد دزدان نجیب» می‌توان از این اتفاق جلوگیری کرد.
  • زندگی روزانه – در طول زندگی روزانه به عنوان دانش‌آموز دبیرستانی، شما می‌توانید با شخصیت‌های قابل همکاری تعامل داشته باشید، به کارهای پاره وقت بپردازید و… . وقتی مطمئن نیستید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید، توانایی آن را خواهید داشت تا ببینید دیگر بازیکنان در طول آن روز چه فعالیت‌های انجام داده‌اند. همچنین قابلیت نظرسنجی مانندی در بازی وجود داشته که نشان دهنده درصد جواب‌های سایر بازیکنان در سوالات پرسیده شده در کلاس است.

 

«پرسونا ۵» قرار است ۱۵ سپتامبر سال جاری در ژاپن و ۱۴ فبریه سال آینده در آمریکای شمالی و اروپا، برای PS3 و PS4 منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا