اخبار بازی

با معرفی بازی های جدید در VGA، شگفت زده خواهید شد

اغلب در مراسم VGA بازی های جدید و در دست توسعه ای معرفی و نمایش داده می شوند و اگر به یاد داده باشید، همین بازی The Last of Us، در مراسم VGA سال پیش معرفی و همگان را شگفت زده کرد. امسال کاراکتر جدیدی در این بازی دیده می شود که قرار است به صورت کاملا شگفت زده ای، نمایش داده شود.

در حقیقت ما می دانیم که بازی های همچون The Last of Us، Gears of War: Judgement، South of Park: Stick of Truth و بازی Tomb Rider در مراسم دیده شوند و به صورت کاملا عالی برای نمایش های جدیشان آماده هستند. این مراسم امسال با اجرای Samuel L Jackson برگزار خواهد شد و اینبار خبری از Geoff Keighley معروف نیست.

Geoff Keighley در مصاحبه ای به صورت کاملا شگفت زده می گوید: " به هر حال امسال هم مثل سال قبل بازی های خیلی خوب جدیدی را معرفی خواهیم کرد که همه شما را شگفت زده می کند که اکثر این عناوین در تابستان 2013 روانه بازار خواهند شد و فعلا نمی توانم هیچ اطالاعاتی را در مورد این عناوین قبل از نمایش رسمی بگویم اما فقط می توانم به این نکته اشاره کنم که همه این عناوین، شما را شگفت زده کرده و به بازی های محبوب شما تبدیل خواهند شد."

مراسم VGA در تاریخ 7 ماه دسامبر یعنی جمعه هفته بعد برگزار خواهد شد. آیا Microsoft پرده از کنسول نسل بعد خواهد برداشت؟ آیا SONY انحصاری های جدیدی را معرفی خواهد کرد؟ یا شاید ما شاهد معرفی Mass Effect 3 به عنوان بازی سال خواهیم بود یا نه چیز دیگری؟؟؟

EA نیز بازی Dragon Age 3 را هم معرفی کرده و انتظار می رود این بازی نیز در مراسم حضور داشته باشد و خبرها حاکی از آن است که در سال 2013 عرضه خواهد شد در صورتی که این خبر درست باشد به حتم تریلری از این عنوان هم خواهیم دید؛ اخیرا شایعاتی هم در مورد اینکه این بازی به نسل بعد منتقل شده هم شنیده شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا