اخبار بازی

با انجام بازی‌های اخیر سری Battlefield چند محتوای جدید برای Battlefield 1 دریافت کنید

کمپین "Road to Battlefield" به زودی به اتمام می‌رسد اما پیش از پایان آن DICE یک محتوای جدید برای آن در نظر گرفته است. از چند ماه گذشته، استودیوی DICE به همراه شرکت EA [به ترتیب سازنده و ناشر سری بازی‌های Battlefield] با هدف آماده سازی بازیکنان برای بازی مورد انتظار Battlefield 1 کمپینی به نام "Road to Battlefield" راه انداخته‌اند که در جریان آن محتوای رایگان بسیاری به بازیکنان این سری محبوب هدیه می‌شود.

برای مثال تا کنون، تمامی بسته‌های الحاقی دو بازی Battlefield 4 و Battlefield Hardline بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصد آن‌ها در بازه‌های زمانی مختلف رایگان شده است. همچنین تخفیف‌های قابل توجهی بر روی بازی‌های این سری اعمال شده و با توجه به نزدیک بودن انتشار بازی Battlefield 1 این کمپین به زودی به اتمام خواهد رسید.

شرکت DICE اعلام کرده که با کامل کردن یک ماموریت جدید در این کمپین، بازیکنان یک پوسته‌ی جدید برای اسلحه‌ی موجود در بازی Battlefield 1 دریافت خواهند کرد. از روز چهارشنبه 21 مهر ماه [12 اکتبر میلادی] الی دوشنبه 26 مهر ماه [17 اکتبر میلادی] با کشتن 100 نفر توسط اسلحه‌ی M1911 در دو بازی Battlefield 4 یا Battlefield Hardline، پوسته‌ی رایگان The Incarcerator را برای همان اسلحه در بازی Battlefield 1 دریافت می‌کنید.

همچنین با اتمام این ماموریت مشخص شد، Dog Tag کمپین Road to Battlefield نیز به شما تعلق خواهد گرفت و در کنار آن با اتمام هر بازی در جریان این ماموریت یک Battlepack طلایی نیز دریافت خواهید کرد.

بازی مورد انتظار Battlefield 1 روز جمعه 30 مهر ماه [21 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا