اخبار بازی

با اقتصادی ترین مادربرد سری آئورس بیشتر آشنا شوید

مادربرد Z270X-Gaming K5 کوچکترین عضو خانوادۀ آئورس گیگابایت است. این مادربرد در ابعاد ATX تولید شده و بر پایه چیپست Z270 اینتل ساخته شده است و از سوکت 1151 نیز پشتیبانی می کند. مادربرد Z270X-Gaming K5 اقتصادی ترین مدل موجود در سری آئورس نیز می باشد. این مادربرد در بخش تغذیۀ پردازنده از 7 عدد فاز بهره می برد که جهت تغذیه مناسب پردازنده به کار گرفته شده اند. همچنین شاهد استفاده از یک فاز تغذیه اضافه نیز جهت فراهم کردن نیروی مورد نیاز IGP پردازنده و خروجی های تصویر هستیم،که می توان آن را در کنار کانکتور تغذیه 8 پین مدار تغذیه مشاهده کرد، خازن های کهربایی رنگ که عمر 10 هزار ساعت نیز دارند کامل کنندۀ این مدار تغذیۀ کارآمد می باشند. این مادربرد با استفاده از 4 عدد ماژول رم در فرکانس 3688(O.C) می تواند از حجم 64GB نیز پشتیبانی کند.

 src=/files/img1.jpg style=

 

کمپانی گیگابایت با استفاده از محافظ های فلزی برای حفاظت از اسلات های رم و گرافیک علاوه بر بالا بردن کیفیت ساخته مادربرد جلوۀ کاملا زیبایی به مادربرد تمام مشکی خود بخشیده است. زیبایی این مادربرد آنجایی بیشتر می شود که رنگ مشکی آن و رنگ محافظ های فلزی با تکنولوژی RGBFusion گیگابایت ترکیب می شود و کاربران می توانند با آزادی کامل هارمونی های مختلفی از رنگ را برای کامپیوتر شخصی خود ایجاد کنند. کاربران این مادربرد برای سفارشی ساختن نورپردازی کامپیوترشخصی خود به همین نقطه محدود نمی شوند و می توانند علاوه بر ایجاد هماهنگی نورپردازی قطعات مختلف خود (مثل کارت گرافیک) با مادربرد از یک عدد رشتۀ RGBW نیز استفاده کنند.

کمپانی گیگابایت برای اطمینان حاصل کردن از بهینگی سرعت شبکۀ کاربران خود، از چیپست Killer LAN E2500  استفاده کرده است که به لطف ارائه نرم افزارهای همراه مادربرد مدیریت بهینۀ درگاه های شبکۀ مادربرد را بیش از قبل برای کاربران میسر می سازد. در بخش صوتی نیز گیگابایت با استفاده از یک چیپست Realtek® ALC1220 و آمپلیفایرهای قابل تعویض TI Burr Brown® NE5532P صدایی با قدرت 120 دسیبل را بر روی خروجی های 7.1 کانالۀ این مادربرد ارائه می کند، استفاده از خازن های طلایی با کیفیت ژاپنی، تکمیل کنندۀ تکنولوژی صوتی این مادربرد است که گیگابایت آن را به اختصار AMP-UP نامیده است. اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از هدست های گرانقیمت و بسیار حرفه ای استفاده می کنید، به جرات می توان گفت این مادربرد اقتصادی ترین و با کیفیت ترین انتخاب ممکن برای شماست زیرا ترکیب تکنولوژی USB DAC-UP 2 به همراه تکنولوژی Smart Headphone Amp به شما اجازه می دهد تا از حداکثر توان هدست خود لذت ببرید و هیچ گونه نگرانی برای اتصال هدست خود به مادربرد نداشته باشید. در بخش پانل پشتی این مادربرد از 1 عدد پورت HDMI، 1عدد Displayport، و یک عدد USB3.1 Type C جهت ارائه تصویر خروجی بهره می برد. لازم به ذکر است که پورت USB Type C این مادربرد با پشتیانی از تکنولوژی Lightning-Fast Intel® Thunderbolt™ 3 دست شما را برای استفاده از تکنولوژی VR باز می گذارد. همچنین کاربران می توانند با استفاده از آرایش 3 مسیره و 2 مسیره کارت های گرافیکی به بیشترین لذت بازی کردن دست پیدا کنند.

 

این مادربرد با پشتیبانی از 3 درگاه USB 3.1 Gen1، 1 درگاه USB 3.1 Gen2 Type A و 2 درگاه USB2.0 تمامی نیاز های کاربران را برطرف می کند. در بخش ذخیره سازی نیز این مادربرد از 3 درگاه Sata Express، 6 درگاه Sata 3، 2 درگاه M.2 و یک درگاه U.2 بهره می برد و همچنین با پشتیبانی از حالت های مختلف RAID توانایی فراهم کردن سرعتی معادل 3525 مگابیت بر ثانیه را دارد. این مادربرد در سراسر ایران و با گارانتی 3 سال آواژنگ عرضه می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا