اخبار بازی

بازی A Way Out ساخته جدید استودیوی Hazelight معرفی شد

در کنفرانس دیشب شرکت EA، بازی جدید استودیوی Hazelight سازندگان بازی زیبای Brothers:A Tale Of Two Sons به نمایش در‌آمد. بازی A Way Out یک بازی تماماً Co-op در سبک اکشن/ ادونچر در مورد دو مجرم فراری است که با یکدیگر برای فرار از پلیس و دیگر مجرمین همکاری دارند.

توسعه دهندگان بازی تمرکز خود را بر روی مکانیک گیم پلی موازی با بازی Brothers  گذاشته اند اما این‌بار دست به ریسک های بیشتری مثل داستانی پر فراز و نشیب و واقع گرایانه‌تر با محیط و شخصیت‌های سه بعدی زده‌اند. بازی در دهه 70 میلادی جریان دارد و تمرکز داستان بازی بر روی دو مجرمی است که در حال فرارند. بعد از تعقیب و گریز از زندان داستان بازی به این شخصیت‌ها به عنوان کسانی که باید با گذشته‌اشان کنار بیایند و همواره یک گام جلوتر از قانون حرکت کنند تبدیل می شود. بر خلاف بازی Brothers، این بازی تنها بصورت Co-op با بازیکن دیگر بصورت اسپلیت اسکرین(که در آن صفحه نصف می‌شود) و یا Online Coop قابل بازی است و بازیکنان همواره به فرد دیگری برای تجربه بازی احتیاج خواهند داشت. تصمیم هوشمندانه‌ای برای به چالش کشیدن قواعد و استایلی که در بازی Brothers وجود داشت.

برخی از نکات دیگری که در مورد A Way Out  در لایو استریم بازی مشخص ش به قرار زیر است:

  • یکی از بازیکن ها می‌تواند در حال کنترل شخصیت خود باشد در صورتی که بازیکن دیگر می‌تواند در حال دیدن کات سین باشد.
  • راههای مختلفی برای پیشروی در داستان بازی وجود دارد گرچه بازیکنان می‌توانند برای رویایی یا موقعیت های مختلف بازی یک رویه را در پیش بگیرند.

آقای پاتریک ساندرلند از EA می گوید: تیم توسعه دهنده گروه کوچک ولی بااستعدادی هستند که با علاقه و اشتیاق در مورد بازی که واقعاً در این صنعت منحصربفرد است تلاش می‌کنند. این بازی مردم را با گیم پلی Co-op خلاقانه و داستان عاطفی‌اش که از منحصراً از طریق دو کاراکتر روایت می‌شود غافلگیر خواهد کرد. Josef Fares موسس استودیوی Hazwlight که در سابقه خود کارگرداتی فیلم داشته و خود او هم کارگردانی Brothers را بر عهده داشته است می‌گوید: بازیکنان در بازی که آن را از تجربه‌ای تمام صفحه به تجریه ای سینماتیک و اسپلیت اسکرین تغییر دادیم غرق خواهند شد. با تمرکز بر روی دو کاراکتر به روشهای مختلف، تنوع زیادی در گیم پلی ایجاد کرد‌ه‌ایم تا از تکرار جلوگیری کرده و بازیکنان موقعیت های مختلفی را تجربه کنند.

بازی برای انتشار در سال 2018 برنامه ریزی شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا