اخبار بازی

بازی The Witch And The Hundred Knight 2 معرفی شد

انتشار دوباره‌ی بازی The Witch and the Hundred Knight تحت عنوان نسخه‌ی Revival Edition برای کنسول Playstation در اوایل امسال، باعث شد تا نظر مردم دوباره به سمت این بازی جلب شود. حال Dengeki PlayStation خبر از در دست توسعه بودن بازی The Witch and the Hundred Knight 2 با هدف انتشار در سال 2017 میلادی داده است.

نسخه‌ی جدید این بازی بر خلاف نسخه‌ی قبل در یک دنیای متفاوت جریان خواهد داشت. البته داستان همچنان با محوریت شخصیت اصلی آن پیش خواهد رفت. بسیاری از ویژگی‌های نسخه‌ی قبل همچنان در The Witch and the Hundred Knight 2 وجود خواهند داشت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شخصیت‌های جذاب، محیط‌های پویا و رنگارنگ و گیم پلی Hack & Slash آن اشاره کرد.

اگرچه کارگردان این بازی، Kenta Asano، اشاره کرده که آن‌ها در حال بررسی نقدها و بازخورد کاربران از نسخه‌ی قبل در جهت بهبود مکانیک‌های درون بازی هستند تا این نسخه از بازی پیشرفت رو به جلویی داشته باشد. اگر چه او اطلاعات زیادی از این بازی را به اشتراک نگذاشت اما اعلام کرد که نقشه‌های درون بازی به صورت خودکار ساخته خواهند شد.

همانطور که اشاره شد بازی The Witch and the Hundred Knight: Revival Edition اوایل امسال برای کنسول Playstation 4 منتشر شد و با تحسین منتقدین و بازیکنان همراه شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا