اخبار بازی

بازی The Tomorrow Children هم‌اکنون یک عنوان رایگان است

پیش از این بازی The Tomorrow Children به صورت انحصاری برای کنسول Playstation 4 در قالب نسخه‌ی دسترسی زودهنگام در ماه سپتامبر میلادی عرضه شد، اما هم‌اکنون این بازی تغییرات عمده‌ای را به خود دیده است. توسعه دهنده‌ی این بازی، Q-Games، اعلام کرده هم‌اکنون این بازی یک عنوان رایگان [free-to-play] است و در کنار آن از یک بسته‌ی جدید رونمایی کرده که بازیکنان با دریافت آن تجربه‌ی جدیدی از این بازی بدست می‌آورند.

بسته‌ی جدید Frontier Pack نام گرفته که ارزشی معادل 20 دلار دارد و حاوی Bourgeoisie papers [سطح 1]، Arms License [سطح 1]، ابزار لایسنس [License]، جت پک EagleCorp، 3 آواتار و 500 دلار فریمن [Freeman] است. همچنین دو لباس جدید نیز برای این بازی در دسترس قرار گرفته که یکی از آن‌ها ویژه‌ی مشترکین Paystation Plus می‌باشد. لباسی متناسب با روز هالووین [Halloween] نیز برای همه‌ی افراد از روز چهارشنبه 5 آبان ماه [26 اکتبر میلادی] تا روز چهارشنبه 12 آبان ماه [2 نوامبر میلادی] در دسترس قرار دارد.

در کنار اعلام خبر رایگان شدن این بازی، به روز رسانی تازه‌ای نیز برای این بازی عرضه شده که محتوای جدیدی را به آن می‌افزاید و مشکلات گزارش شده توسط بازیکنان را برطرف خواهد کرد. محتویات جدید شامل جزیره‌های بیشتر برای کاوش و ابزار‌های مختلف جدید می‌شود.

بازی The Tomorrow Children هم‌اکنون برای کنسول Playstation 4 در دسترس قرار دارد و همانطور که اشاره شد این بازی از این پس رایگان خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا