اخبار بازی

بازی The Last of Us روایت گر یک قهرمان نیست.

استودیو Naughty Dog در همان معرفی آغازین بازی جدید خود یعنی The Last of Us توانست دل بسیاری از هواداران این سبک را بدست آورد. چیزی که امروز متوجه شدیم متفاوت بودن The Last of Us در سبک بازی آن نیست بلکه در شخصیت پردازی این عنوان نهفته شده است و شخصیت بازی ورای تمام کارکترهای پیشین این استودیو روح تازه‌ و متفاوتی به این بازی ارائه خواهد کرد.

آقای Troy Baker صدا گذار شخصیت اصلی بازی یعنی Joel در مصاحبه که با مجله OPM داشت در مورد این کارکتر اظهار نظر کرد، وی که صدای شخصیت‌ها و بازی‌های معروفی چون Snow در FFXIII و Bioshock: Infinite'de Booker DeWitt، Batman: Arkham City و بازی‌ها بسیار دیگر را در پرونده هنری خود دارد به این خبرگذاری اعلام کرد:

"شخصیت Joel یک قهرمان نیست او فقط یک نجات یافته است. اگر این مرد یاد می گیرد که چگونه از یک سلاح نهایت استفاده را بکند به خاطر این است که مجبور است؛ مجبورست چون هر روز با مرگ و زندگی به مبارزه می‌پردازد. مردی که باید بگوییم هیچ برنامه از پیش تعیین ندارد Joel کارکتری است که نقش قهرمان قدرتمند به همانند دیگر عناوین را ایفا نمی‌کند و من باید بگویم این بازی تماما ذهنیت ما را به قهرمان پروری در بازی‌ها عوض خواهد کرد."

در دیگر سو نیز خانم Ashley Johnson که مسئولیت صدا گذاری کارکتر Ellie در بازی را دارد به این مجله در مورد این کارکتر چنین گفت:

وقتی برای اولین بار برای تست صدا به استودیو Naughty Dog رفتم و شخصیت Ellie را دیدم باید بگویم تحت تاثیر قرار گرفتم. شاید این سخن عجیب به نظر بیاید ولی باید بگویم شخصیت پردازی Ellie بسیار برای من متفاوت بود. وی در ادامه افزود، این اولین کار من در ضمینه بازی‌های ویدئویی است و از اینکه دارم شخصیت یک زن بسیار جوان، قوی و سخت کوش را ایفا می‌کنم برای من به هانند یک رویا می‌باشد و این بسیار عالی است.

احتمال می‌رود بازی The Last of Us در سال 2013 روانه بازار شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا